Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '18

 
Kategori
Şiir
 

Ben Senden Sonra Hiç Kimseyi Sevemedim -1

Ben Senden Sonra Hiç Kimseyi Sevemedim -1
 

Gittin dizlerimde derman gözlerimde fer kalmadı
Tutunacak dal sığınacak yâr kalmadı
Ayrılığın sağanağında sırılsıklamım şimdi
Ceylan muştuları kedere dönüştü
Ben senden sonra hiç kimseyi sevemedim

Ayrılığın ilk günlerinde
Hatıralara sığındım
Ve yazılara ve şiirlere
Kare kare yaşadığımızı yaşadım
Ben senden sonra hiç kimseyi sevemedim

Yüzme bilmeden yüzdüm sızılar denizinde
Bir boşluk biteviye çekti kendine beni
Bütün sevgileri inkâr ettim
Hiçbir şarkıya tahammül edemedim
Ben senden sonra hiç kimseyi sevemedim

Sokaklarda hatıralar bırakmadı peşimi
Ve hayalin Setbaşı Köprüsü’nde ve hayâlin Yeşil Türbe’de
Ve Elmasbahçeler’de derin yeşil gözlerin
Hiçbir genç kızın yüzüne bakamadım
Ben senden sonra hiç kimseyi sevemedim

Çok uzaklara kaçmayı çok düşündüm bu yeşil şehirden
Ama bir de baktım ki
Bütün acılarım bavulumun en görünen yerinde
Vazgeçtim yaşadığın yerde yaşamayı yeğledim
Ben senden sonra hiç kimseyi sevemedim

İlk ayrılığımız kışın olmuştu hatırlarsın
Yeşil Bursa karlar altındaydı, Nilüfer donmuştu
Oysa gönül dalıma ateş kuşu konmuştu
Bu sevda bir yangınmış meğer nasıl da bilemedim
Ben senden sonra hiç kimseyi sevemedim

Doğrudur aykırı olduğu bu sevginin
Ölçülerin dışında normalin ötesinde olduğu doğrudur
Ama bu söndüremedi bendeki şu yangını
Tut ki içimdeki volkan patladı kendimi engelleyemedim
Ben senden sonra kimseyi hiç sevemedim

Ölçtüm biçtim ölçülere vurdum seni
Uykusuz gecelere sordum seni
Bir saat gibi sana kurdum seni
Ne senden nefret edebildim ne vazgeçebildim
Ben senden sonra kimseyi hiç sevemedim

Ne şan ne şöhret ne para ne mevki
Bütün bunları ben sevginle aştım
Dilencin olabilirdim aşkını dilenebilirdim cadde cadde
Her şeyi yapabilirdim oysa bir kalbine giremedim
Ben senden sonra hiç kimseyi sevemedim

Kimi kere unuttuğumu sandım seni
Seni hiç tanımadığımı kimi kere
Bir küçük notta çıktın karşıma apansız
Olanlara bir türlü bir anlam veremedim
Ben senden sonra kimseyi hiç sevemedim

Şarkılara sığındım şarkılarda dağıldım
Anılara sığındım anılarda vuruldum
Merhamet dilendim kapılardan kovuldum
Ben senden sonra kendime gelemedim
Ben senden sonra hiç kimseyi sevemedim

Şimdi anladım ki biz bir başka çağın âşıklarıydık
Onun için kimse anlamadı bizi sevgimizi
Dönemedik attığımız adımdan dönemedin dönemedim
İçimdeki şu fırtınayı bir türlü dindiremedim
Ben senden sonra hiç kimseyi sevemedim

Bursa, Elmasbahçeler, 7 Mart 1979

 
Toplam blog
: 300
: 1022
Kayıt tarihi
: 13.06.10
 
 

Tarih, edebiyat, şiir, dil ..