Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '19

 
Kategori
Evcil Hayvanlar
 

Ben Senden Vazgeçemedim..

Kocaman iki yıl geçti bebeğim. Her gece ama her gece yatakta senin yattığın tarafı severek, iyi geceler diyerek uyuyorum. Uzunca bir süre sen yanımda yatarmışsın gibi yatağın bir kenarında yattım. Zaman zaman Korsan diyorum kardeşine, videolarını izliyor, fotograflarına bakıyorum ve ağlamıyorum, gözlerimden sıcak bir sıvı akıyor istemsiz... Sen gittin ama ben seni sevmekten asla vazgeçmedim canımın içi... Umarım gittiğin yerde anneannenle birliktesindir ve ikiniz de çok mutlusunuzdur. Rüyalarımın güzel çocuğu birgün görüşebilme umudu ile huzurla uyu.

20 Ekim 2001 günlerden cumartesi. Tüm itirazlara rağmen seni alıp eve geldiğim gün. O zaman ne ben bu kadar bilinçliyim ne de bu kadar çok okunacak şey var. İtiraf ediyorum işyerimin oradaki bir petshopdan aldım seni. 3 kardeştiniz ve sen beni her gördüğünde deliren, al beni diye bakan sen, artık benim oğlumdun.

Eve geldiğimizde yine bilgisizlik ve deneyimsizilik nedeni ile önce seni yıkadım, sonra da süt ekmekle karnını doyurdum O zamanlar bilmiyordum ki yavru köpek yıkanmaz, süt verilmez. Seni eve getirdiğim gün akşam arkadaşlarla randevum vardı. Seni anneannene ve dedene emanet edip gittim. Eve geldiğimde kovulmuştuk. Çünkü hem banyo, hem süt bağırsaklarını bozmuş ve sen de bunu halının her köşesinde göstermiştin.

Gideriz biz, BEN OĞLUMDAN VAZGEÇMEM dedim. Tabi ki gitmedik, kimse ne senden ne benden vazgeçti.

Birlikte 15 yıl, 5 ay, 6 gün geçirdik bebeğim. Sen köpek değildin, benim oğlum, dedenin ve anneannenin torunu, dayının yeğeni, Kerem'in kuzeniydin. Ve bu eve gelen, seni seven herkesin gözbebeği, birtanesiydin.

Ömrünün benden kısa olduğunu, benden önce anneannene ve senden önce giden kardeşlerine kavuşacağını biliyordum. Ama bilmek ve gitmemeni dilemek arasındaki korkunç acı ile hastalandığından beri kalman için çok uğraştım.

Küçük vücudunda iğne girmeyen kasın, intraket girmeyen damarın kalmadı... özür dilerim.

Sen gitmek isterken ben sana kal dediğim için, gitmemen için sana acı çektirdiğim için özür dilerim.

Son akşam bütün bu yazdıklarımı ve birlikte geçirdiğimiz yılları anlattım sana, bir masal gibi.

Son akşam ben senden vazgeçmem oğlum ama acı çekiyorsan sen benden vazgeç dedim. Ben senden vazgeçmediğim için kalma, gitmene izin veriyorum dedim.

VE SEN GİTTİN....

 
Toplam blog
: 17
: 513
Kayıt tarihi
: 25.04.08
 
 

Fikir sahibi olmadan önce bilgi sahibi olmayı, en azından namusuzlar kadar cesur olmayı seçen, ya..