Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ben seni Ankara gibi sevmiştim ...

Ben seni Ankara gibi sevmiştim ...
 

Ben seni Ankara'yı sevdiğim gibi sevdim.
Gözlerinin koyuluğunu benzettim Ankara'nın gecelerine.
Kızılay'da el ele gezmeyi sevdim seninle.
Sakarya'da salaş bir barda sevda türküleri söylenirken bira içmeyi.
Çakırkeyif olup gözlerine bakarken tatlı tatlı şiirler okumayı sevdim sana.
Kuğulu Park'ta ekmek atmayı sevdim kuğulara sen çocuklar gibi mutluyken.
Atakule'de gün batımını seyretmeyi sevdim hüznümüzü paylaşarak.
Gölbaşı'nda kayıkla açılmayı sevdim gerçi sen biraz korkardın ya.
Keçiören şelalerindeki resmini hatırlar mısın o yaz günü çekmiştim, sonra Estergon Kalesine çıkıp türkmen böreği yemiştik, gelen kahve de falımıza bakmıştın.
Ben seni Ankara'yı sevdiğim gibi sevmiştim.
Dikmen vadisindeki gülleri sevdiğim gibi, sana gülümsün derdim, sen gülerdin.
Sahte sevdaları olmaz Ankara'nın, acı da olsa gerçektir aşkları yaşanmışlıkları. Ben gidişinle acıyıda sevdim.
Dilenci çocuklara kıyamaz para verirdin. Onlar da öksüz kaldı yokluğunda ama ben onları hala seviyorum sen severdin diye.
Hatılar mısın Kumrular'da hiç ilgimiz yokken siyasi bir grubun ortasına düşüp polisten jop da yemiştik, acıyan yerlerimize aldırmadan ne gülmüştük.
Ben seni Ankara'da sevmiştim.
Sen beni Ankara da terk etmiştin.
Ama ben seni Ankara gibi sevmiştim...

 

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..