Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '19

 
Kategori
Şiir
 

Ben Seni Geceleri Sevdim

Ben seni karlı kış gecelerinde sevdim

Soba üstünde pişen sıcak kestaneler gibi

( ellerim yana yana)

 

Ben seni dayanılmaz acılarda sevdim

İlk bebeğini doğuran anne gibi

(sancısını çeke çeke)

 

Ben seni sabırsız beklemelerde sevdim

Doğan bebeğini kucaklayan baba gibi

(yüreğim titreye titreye)

 

Ben seni gece karanlıklarında sevdim

Şehir ışıklarını seyreder gibi

(gözlerini ışıl ışıl)

 

Ben seni imkânsız zamanlarda sevdim

03-05 nöbetimde düşlediğim gibi

(şafakları söke söke)

 

Ben seni sadece geceleri sevdim

Göz kırpan yıldızları sever gibi

(sabahtan korka korka )

 

Derken,

Şafak söktü, Sabah oldu

Güneş doğdu, Karlar eridi

Büyü kayboldu

Kestaneler yandı

Bebekler büyüdü,

Gece ışıkları ve yıldızlar söndü

Geriye kalan,

Hayallerin üstüne çöken

Ruhsuz beton yığınları

Bir de gönlümü hala kanatan

Aşk kırıntıları

 

 

.

 
Toplam blog
: 32
: 121
Kayıt tarihi
: 10.09.18
 
 

 50 yıldır Lacivert Kanarya. Sonsuza kadar Özgür Kanarya ..