Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Ben seni hatırlarım

Ben seni hatırlarım
 

Yağmurlar sicim sicim yağdığında

Yamaçlarda bin bir çiçek açtığında

Kuşlar yuvalarına gülerek döndüğünde

Dereler yorulmadan sevgiyle aktığında

Günaydınla güneş doğduğunda

Ben seni hatırlarım

 

Kırlangıçlar yuvadan uçtuğunda

Papatyalar Nevruz’da açtığında

Çobanlar koyunlarıyla birlikte barıştığında

Baharın kışa elveda dendiğinde

İlkbaharın gülen yüzü aydınlığında

Çisil çisil yağmurlar  yağdığında

Ben seni hatırlarım

 

Ana, baba, bacı, kardeş olduğunda

Bayraklar özgünce dalgalandığında

Köylü, kentli mutlu olduğunda

Kine, nefrete, yalana, dolana, hayır

Vurguncuya, talancıya ve yalancıya

“Artık yeter, dur” son bulduğunda

Ben seni hatırlarım

 

Ak yakalı öğrenciler gibi

Doğruyum, çalışkanım, yasam

Bu vatana canım feda söylediğinde

“Bu bayrak, bu toprak benim” dendiğinde

Güvenim, onurum, seninle varım

Uygarca dendiğinde

Ben seni hatırlarım....

 

Abdülkadir GÜLER

21.03.2014

 

 

 
 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..