Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '14

 
Kategori
Deneme
 

Ben seni hiç unutmayacağım.

Ben seni hiç unutmayacağım.
 

Yüreğim kanıyor.

Satırlarım kanıyor.

Bu kadarmışız. Gözlerini son gördüğüm yer ummadığım bir yer olacakmış meğerse. İkimiz de son olduğunu bilmiyorduk o sarılmanın. İkimiz de sözleşmiştik, "Bir daha." diye. 

Günler sonra sarılmıştık oysa ki, birbirimizin kemiklerini kırarcasına kenetlenmiştik. Sondu; bilmiyorduk.

Bilmemezlikten geliyorduk. 

Bize böyle sönük bir veda yakışmadı sevgilim. Böyle durgun bir veda yakışmadı. 

Ben saklamamalıydım dolan gözlerimi. Sen gizlememeliydin kalan sözlerini.

Ben ardından el bile sallayamadım; elimin kolumun boşluğundan. Yüreğim öyle doluyken elim boştu ya; bir hoşçakal busesi yollayamadım ellerimden.

Sevmiyorduk ya vedaları. Sondu bilmiyorduk ya. Bir "Görüşürüz." e sığdırdık bütün acıları.

Sevgilim gözlerini özleyeceğim; en çok bana aşkla bakan gözlerini. 

Mecburi vedamız son bulmayacak biliyorum.

"Kendine iyi bak." cümlesine sığdırdık yaşayamayacağımız bir ömrü. 

Bir ömür taşıyacağımız bir acıyı bir bakışa bin ah a sığdırdık biz sevgilim. 

Sevgilim; ben seni hiç unutmayacağım. 

 
Toplam blog
: 9
: 459
Kayıt tarihi
: 11.05.14
 
 

Yüreği, hayatı yangın yeri bir öğretmen adayıyım. Her şerde bir hayır arayan bir paranoyak belki ..