Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '15

 
Kategori
Şiir
 

Ben seni nasıl sevmeyim

Ben seni nasıl sevmeyim
 

AKTAŞ


BEN SENİ NASIL SEVMEYİM

Kartallar zirveyi, sunalar gölü,
Seller dereleri, ceylanlar çölü,
Ruh bedeni sever, sevgi gönlü,
Ben seni nasıl sevmeyim ki ?

Yıldızlar geceyi severse parlar,
Bülbül nağmesileyle sevgisini paylar,
Bir Mecnun harayı Leyli haylar,
Ben seni nasıl sevmeyim ki ?

Dinle bu nağmemi, stresini at,
Sevgiyle yarandı bütün kainat,
Muhabbet aşkına büründü hayat,
Ben seni nasıl sevmeyim ki ?

Bu sevgi göklere kaldırdı beni.
Çöllerde  Mecnuna andırdı beni,
Aleve  bürüdü, yandırdı beni,
Ben seni nasıl sevmeyim ki ?

Ali Karagöz.03.12.2013

 
Toplam blog
: 137
: 91
Kayıt tarihi
: 06.10.11
 
 

Ali Karagöz Ankara Gazi Üniversitesi Fransızca Bölümü mezunu. Beylikdüzün de ,Bey -koop Ali çebi ..