Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '15

 
Kategori
Şiir
 

Ben seni nasıl unutayım

Ben seni nasıl unutayım
 

aile


Sen giden o günden kahroldu, kalbim,

Sensiz saç ağardı, büküldü belim
Şaşkınım, bilmiyom şimdi neyleyim,
Ben seni, nasıl unutayım, nasıl?

Hazanı böyle tez getirdin neden?
Neden ışığımı aldın elimden?
Şimşek gibi parlayıp geçtin ömürden,
Ben seni, nasıl unutayım nasıl?

Hayat gözlerimde iki bölündü,
Bakdığım her ne var, senin gibi göründü,
Sensiz ömür bağım kara büründü
Ben seni, nasıl unutayım, nasıl?

Gökde ki yıldızlar senin nişanın,
İçime geçmiş, damarda kanın,
Söyle şimdi kimdi ismi-pünhanın,
Ben seni nasıl, unutayım, nasıl?

 

Ali Karagöz.25.11.2013

 
Toplam blog
: 137
: 91
Kayıt tarihi
: 06.10.11
 
 

Ali Karagöz Ankara Gazi Üniversitesi Fransızca Bölümü mezunu. Beylikdüzün de ,Bey -koop Ali çebi ..