Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Ben seni seni var ya

Ben seni seni var ya
 

Alıntı...


Ben seni SENİ VAR YA süt köpüğünde ki kaymağı sevdiğim gibi
Taşmasından coşmasından sakınırak sevdim.

Ben seni baharın rengarenk çiçeklerinden yasemenin kokusu gibi
Uçmasından kurumasından korkarak sevdim.

Ben seni yağmurun damlası sabah yağan kırağı gibi
Bereketinin kaybolmasından sakınarak sevdim.

Ben seni SENİ VAR YA gökyüzünde ki yıldızların ışığı gibi sevdim
Sönmesin hiç bir gece düşmesin yıldız gökten diye dualar ederek

Sakınarak, koruyarak, kollayarak,
özlemini soluyarak yüreğimin gizinde saklayarak sevdim
Sadece sevdim.

 
Toplam blog
: 66
: 452
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

Udi, bestekar ve şairim. TRT'de bestelerim bulunmakta olup, bazı eserlerim de TRT ses sanatçıla..