Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Ben seni tanıdığımda...

Ben seni tanıdığımda...
 

Ben seni tanıdığımda
Günlerden pazartesi miydi..
Yoksa, cumartesi mi..?
Unuttum..
 
Ben seni tanıdığı da
Aylardan Nisan mıydı..
Kırçiçeği kokuları gelmişti burnuma..
Unuttum…
 
Ben seni tanıdığımda..
Hangi yıldaydık..
Yıllardan önce.
Yıllardan sonra mıydık..?
 
Ben seni tanıdığımda..
Sevdaya uzardı gözlerin..
Trenler geçerdi 
İnce uzun parmaklarından…
 
Ben seni tanıdığımda..
Aşk daha icat edilmemişti..
Bir sevda yolu vardı..
Gidenlerin hiç dönemediği…
 
Ben seni tanıdığımda..
Düş müydün, gerçek mi..
Hiç tutmamıştın ki ellerimi..
 
Ben seni tanıdığımda..
Sen beni hiç…
Sen beni …hiç tanımadın ki…!!!
 
 
Toplam blog
: 23
: 197
Kayıt tarihi
: 12.06.13
 
 

Amele Koleji Mezunuyum... Amele-i Teali Cemiyetinin  Kelaynak Sınıfından bir Emekli ameleyim...