Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Ben seni yaşayamadım

Ben seni öyle üstatlar gibi anlatamadım,
Yazamadım işte.
Seni anlatmaktan kalem yorulur,
Nasıl dayanır.
Çok uğraştım,çabaladım, yazamadım,
Herşeyde olduğu gibi bunu da beceremedim.
Belki de küçücük mısralara koca aşkımı sığdıramadım.
Kimbilir belki de öyledir.
Ama artık bunların hiç bir önemi yok,
Giden gitmiş,
Ardından ağlanmış.
Ama aklımda hep ulaşılmaz olarak kaldın,
Ben seni hiç anlatamadım,
Hep dilimin ucunda kaldın,
Ama çok sevdim seni be sevgili,
Ben seni yaşayamadım,
Sensiz nasıl yaşarım ?
 
Fatih Emre BALCI
 
Toplam blog
: 11
: 155
Kayıt tarihi
: 21.02.12
 
 

Öğrenmekle meşgulüm. Müzik dinlemek hobilerimin en büyüğü ya da alışkanlıklarımın. Hayatın müzikl..