Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Ben seni yerim GÜNLÜK!

Ben seni yerim GÜNLÜK!
 

Günlük deyip geçmeyin, gününüzü zehir edebilir.


Çok edebî(!) ama edepsiz bir şiir. Vaktiniz yoksa okuyacağım diye zaman kaybetmeyin! Okumamakla bir kaybınız olmaz. Zaten anasayfada anasını görmeden babası tarafından tokatlanacak, arkalara bir yerlere saklanacaktır. Maksat sizlerin görmemesi. Vatandaşa cart-curt yok. Her şey yolunda. Ama...

Çamlıca yolunda...
Sevgilim kolumda,
O hep sağımda,
Günlüğüm solumda!

Şimdi gelelim şiirimize. Lütfen sigaralarınızı söndürün, kemerlerinizi bağlayın. Çiş molası verilinceye kadar yerlerinizden kalkmayın, bu şiiri okuyun!

*****

BEN SENİ YERİM GÜNLÜK

Ülen günlük
Sen neymişsin be!
Yazarım yayına girmez beklersin
Ciddi konulara değinirim
Beğenmezsin
Senden öncekiler
Şakır şakır girerler yayına
Seni mevlam kayıra!

Beni hasta ettin len günlük,
Vallahi seni yerim ha!
Acaba günlük mü yesem seni
Yoksa karnım acıktıkça
Haftalık mı koparsam enseni?

Artık ciddi konular yazmayayım istersen
Havadan sudan bahsedeyim,
Ama onlar da ciddi
Havanın ozon tabakası delinmiş
Suda ise arsenik belasına gelinmiş.

Bugün İzmir'de hava güzel, günlük,
Günlerdir yağan yağmur durmuş,
Trabzonlu Temel sokak ortasında
Durmuş'u vurmuş!

Muzaffer Cellek kardeşim
Cevapları geç vermemden şikayetçi
Sen susuyorsun!
Suç benim mi len günlük?
Konuşsana Allah'ın belası!
Zamanında cevapladığımı söylesene!

Beran Uzer, sabır ve anlayış tavsiye eder,
Suçlu yine benim günlük.
Başka suçlu yok!
Sus, sabret, şikayet etme!
Olur mu böyle günlük?

Ben senin gibi günlüğün...
Günlük, kızdırıyorsun ama beni,
Kıtır piliç, çemenli pastırma gibi
Yiyeceğim seni!
Sen beni yiyip bitirmeden günlük!

Bu şiir bozuntusu şey, Mustafa Mumcu tarafından 25 Ocak 2009'da saat 15:45'de uydurulmuştur.

Allah kabul etsin! Bakalım bu yayına girip anons edilecek mi? Merak ettim de.

 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..