Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben Seni Yüreğimden Yolcu Ediyorum

Artık veda zamanı geldi.

Neler neler yaşandı acı , tatlı .

Bu gün veda zamanı seni yolcu ediyorum.

Yüreğimin sevda limanlarından kopardım.

Engin denizlere yelken açman için,

Ardından kanlı gözlerimle bakıyorum.

Yavaş yavaş gidişini seyrediyorum.

Gökyüzünde bir kumru kanat çırpıyor.

Süzülüp ardından o da gözden kayboldu.

Üşüyorum ellerim buz gibi, yüreğim de .

Sensizlik içimi acıtıyor.

Bir yağmur başlıyor gözlerimden.

Çırpınyor yüreğim gitme diyemiyorum.

Gitme desem döner miydin? Bilemedim.

Düğüm düğüm sözler boğazımda,

Dur gitme diyemedim......

Kimsenin duyamıyacağı sessiz cığlıklar yükseliyor.

Yüreğimin derinliklerinden...

Sonra sessizilk ......

Güneş batıyor senin gititğin ufuktan.

Gök kıpkırmızı ama ,

Ben karanlığın ortasında yapayalnız.,

Tüm hayallerim güneşle batıyor .

Yüreğim de gişinle suskun , küskün.

Mahkumum çaresizim bu ayrılığa .

Bu gün seni yolcu ediyorum yüreğimden.

Yüreğimden.........

19.11.2010

 
Toplam blog
: 140
: 595
Kayıt tarihi
: 31.08.10
 
 

18.03.1950 yılında Samsun'un Bafra ilçesinde dünyaya gelmiş. Altı çocuklu bir işçi ailesinin üçün..