Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '17

 
Kategori
Arkeoloji
 

Ben Senin Babanı da Sevmezdim Edepsiz Herakles

Ben Senin Babanı da Sevmezdim Edepsiz Herakles
 

Ben Senin Babanı da Sevmezdim Edepsiz Herakles


Görev adamı pozlarınla beni hiç kandıramadın. Biz bilmiyor muyuz o görevleri hile hurda ile adam satarak, kandırarak yerine getirdiğini? Ha Zeus’un çocuğu olmuşsun ha onun bunun çocuğu. Ben zaten senin babanı da hiç sevmezdim. Baban da senin gibi insanları kullanan, kandıran, adi mi adi bir sahtekârdı. Gücünü iyi bir şeyler için kullandığını ne duydum ne gördüm… Aklı uçkurunda başkalarının karısındaydı… Saçı sakalı ağarttı ama bir türlü adam olamadı baban olacak o hain Zeus! Senin de ondan geri kalır pek bir yanın olmadı doğrusu. Senin anan olacak aptal kadın Akmene’i bile, baban olacak o iblis,  kocası kılığında yatağına girip kandırdı. Yani aslında sen bir tecavüz mağdurusun Herakles, öyle başın göklerde havalı havalı poz kesmenin âlemi yok… Yok, Tanrısal gücün varmış, yok öldürücü zekânla aldığın her işi başarı ile sonuçlandırırmışsın. Beni zerrece etkilemez bu sözde ilahi gücün kudretin. Öyle seni pek bir beğenen Yunanlılar gibi sana Herkül filân da demeyeceğim. Yarı Tanrı olmuşsun ne fayda adam olamamışsın oğlum geçeceksin bu işleri. İşlediğin tüm günahlar için hep mazeretler uydurdun hep başkalarını suçladın. O günahlardan arınmak için sana verilen 12  görevi de yine yalanla dolanla yerine getirdin. Ben bilmiyor muyum, dünyanın yükünü sırtında taşıyan Atlas’ı bile güya yükünü taşıyacağına inandırıp kandırdığını. Önüne gelen herkesi kendi çıkarın için kullandın, yalan mı?  Neymiş, Nemea aslanı öldürmüşsün, Hydria’nın nın başlarının icabına bakmışsın. Artemis’in geyiğini yakalamışsın, Obez bir yaban domuzunu avlamışsın, canavar kuşlardan  insanları kurtarmışsın. Ahır temizlemişsin, (görev diye yaptığına bak, ne var ki bunda deden de temizler.) Hesperidlerin bahçelerinden altın elmaları çalmışsın, bak bu tam senin tıynetine uygun. Dalavereci, hırsız!.. Minos’un boğasını da kendi kralına götürmek için utanmadan sen çaldın değil mi, ya Diomedes’in atlarını? Geryoneus’u öldürüp sığırlarını çaldığı da biliyorum, çok matah bir iş yapmış gibi Kerberos’u getirdiğini de... İyi halt ettin, Hades o günden beri kapıya koyacak gönlüne göre köpek bulamadı. Hepsi bir yana da şu Amazon Kraliçesi Hypolite’i öldürmen var ya, işte o seni benim gözümde tamamen bitirdi... Adi Herakles!... 50 yıl önce seni buradan kaçırıp götürenlere duacıydım ama duydum ki geri gelmişsin. Cenevre’den, İstanbul’a oradan Antalya’ya tarifeli uçakla gidiyormuşsun bu sabah. Oh olsun sana özel uçak kaldıracak değillerdi ya. Yolculuğun rahat geçmez inşallah, boyun posun devrilir de altında kalırsın Herakles. Ben Amazonların yerinde olsam seni parça pinçik, olmadı hadım ederdim. Edepsiz, ahlâksız… Bu 12 görev seni adam edememiş hâlâ ortalarda anadan üryan dolanıyorsun. 13’üncü görevi ben veriyorum şimdi sana; madem buralara geri geldin,  git kendine bir haşema, şalvar öyle mahrem yerlerini örtecek bir şeyler al, seni adam sanıp görmeye gelecek ahali, âlemin terbiyesini bozma. Milletin önüne edebinle, örtülü çık yoksa seni o lahitin içine koyar geldiğin yere göndermesi de bilirim.

İmza : HERA

 
Toplam blog
: 96
: 1137
Kayıt tarihi
: 28.03.07
 
 

 Hacettepe Üniversitesi mezunu, nörobilimden psikolojiye disiplinlerarası eğitime hevesli bir Türko..