Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '08

 
Kategori
Mizah
 

Ben Senin Chat'eleni sevdim

Ben Senin Chat'eleni sevdim
 

devianart


Chat. Ya da çetme sen bilirsin. Pardon hızlı bir açılış oldu galiba =)) Önceden uzak mesafelerden birbirimize mektup yollardık ya da telgraf yöntemiyle haberleşirdik halimizi hatırımızı sorardık değil mi ? Bunu için ben buna TEKgraf diyorum. Bir de Steffi Graf var onu boşverin. Şimdi ise teknoloji denen meret var kullandığımız. Tam püsür işi yani. Herşey tek tıklamada elimizin altında. Bazen de biz onun üstünde oluruz yeri gelince. Mektuplar yazılırdı ( yina başa döndük ) , hasret kokuları kağıda emdirilip gönderilirdi, mektubu bekleyen vatandaş da heyecandan geberirdi. Mektup gelince postacı bağırırdı " Ali ağaaaa sana mektup vaaar !! " diye.

Ali Ağa __ Ver hele ver bakam kimden gelir hele bostacı ?

Postacı __ Oğlundan gelir Ali emmi.

Ali Ağa __ Vışşş doğru sööle hele len fırfırı vallaha de.

Postacı __ Essah deyom ağam inanmıyon mu bana sen ?

Ali Ağa __ Oku hele oku bakem.

Postacı __ Selamun aleyküm buba. Hepiciinizin ellerinden, gözlerinden ve diğer uzuvlarınızdan öperim. Nassın eyimisin bubabcım ? Sağlıın sıhhatin yerinde mi hele ? Anam öldükten sonra seni bayağa dirilmiş, hemen başka bir garı bulmuş diiler bana. Essah mıdır bubacım ? Sen de hemen bulmuşsun ne çapgınsın haaa. Beni soracak olursan ; ben bayağı değiştim bubacım. Orjinal olsun diye sana böyle şiveli gonuşuyom ben. Alamanya'da böyle konuşursam beni sınırdışı ederler hemen. Türk olduumu anlıyorlar sonra da ne iş veriyorlar ne de bir yere sokuyorlar. Tatyanna diye bir kız buldum varyaa mmmmmahh ! manyak bir kız buba. Şimdi yanına onlan gelsem ona da asılırsın sen hemen. Sana güvenemeyom ben. Sen takıl oralarda hayatını yaşa derim buba. Ne iş yapeyom deye sorarsan eğer, bir barda playboyluk yapeyom ben. Şimdi sen anlaman onu anlatsam. Bir nevi senin gibi capgınlık bubacım. Lafı fazla uzatmayım ben kaçar bubacım. Kendine iyi bak, paran var mı ? Ama senin tarlaların var onları satar hayatını sürdürürsün bubacım. Hadi ben kaçar çauuuuu....

Ali Ağa __ Yauu bostacu ben heç bişey anlamamışam bu kızanın dediğinden. Bana küfür mü edeyoo yoksa alamanca mı yazayo ?

Postacı __ Boşveer Ali emmim boşveer ! Senin oğlan zıvanadan çıkmış da Allah'a emanet diyeyim sen anlayasın. Oralarda dinden imandan çıkmış anlayacağın sana bu oğlandan hayır gelmez ağam.

Ali Ağa __ Vıyyy ben bu kızanı böyle hayvan ola diye mi büyüttüm taa Alamanyalara gadar yollayıverdim ? Vay banaaaa. Vay başıma gelenler....=(((((


İşte böyle enstantanelere tanık olurduk mektuplaşma zamanında. Şimdi hiç kalmadı yalan söylemiş oluruz aslında. Yine eski zamanlardaki gibi mektuplaşmak isteyenler de mevcut yani. Ama teknolojinin altında ağırca bir şekilde ezildiği de aşinadır. Benim bir internet sitesinden bulduğum Chat'leşme ile ilgili komik bir şiiri yazmak istiyorum beğeneceğinizden eminim.


*** Ben seni hiç sevmedim ki....
Ben seninle bir gün bizim lanet netcafede,
Ben seninle kalabalığın ortasındaki masamda,
Kendimi tren gibi hissettiğim o ortamda,
Benimle chatte olma ihtimalini sevdim.

Ne zaman karşısına otursam bilgisayarımın
ICQ'da Online olma ihtimalini sevdim
Password ü yazmamla başlayan,
Ömrümün en uzun, en kısa, en çocuk...
Ömrümün en ihtiyar zamanlarını bekliyordum
Çünkü sonunda sen orada oluyordun, Online oluyordun!

Ben senin bana chat açma ihtimalini sevdim...
"Tekrar merhaba" demeni,
Yazı rengini yeşil yapmanı,
Beni yalnız bırakmamanı sevdim.
Ben seni hiç sevmedim ki...
Chat'te benimle ilgilenmeni sevdim.

Ben seni hiç sevmedim ki...
Sorunlarımı dinlemeni sevdim.
Away olduğun zaman,
Yan yatmanı sevdim...
Klavyeyi sevdim döndüğün zaman
Gitmeni sevmiyordum;
Korkuyordum sana kırılmaktan.

Sen Online olmadığın zaman,
Hotmail hesabıma baktım;
Bağlantımı kestim, Ekran filitresini kırdım.
(ve dayak yedim babamdan:)
Ben senden E-mail alma ihtimalini sevdim.
Mail'ini gördüğümde heyecanlanmayı,
Okuduğumda gülümsemeyi sevdim.

Ben seni hiç sevmedim ki..
Yorgun akşamlarda yaptığımız chat'leri sevdim
Bir çiçek scriptini, bir gül scriptini sevdim.
Bir de yıldızları sevdim,
Sayfamı süsleyen yıldızlar...

Ben seni hiç sevmedim ki...
Kanalda "op" olmanı sevdim.
İktidara geçmeni,
İnsanlara hatırlatmanı ;
Chat'in bir adının da "geyik" olmadığını.

Beni kicklediğinde auto join olmayı sevdim
Taşları sevdim başıma vurduğunda
Ağlamayı sevdim disconnect oldugumda
Yalnız olduğumu anladığımda
Odaya yeniden girmeyi sevdim
Ben seni hiç sevmedim ki.

Düştüğün zaman,
Düşmeni sevdim.
Server'ı sevdim geldiğin zaman...
Kalmanı sevmedim;
Korkuyordum sana alışmaktan...
Yine de sevdim gülümsemeyi
"bye" deyip ayrılışının ardından.

*** Alıntı şiirin adresi :

http://www.dersimiz.com/komik/komik.asp?id=125


Ben seni hiç sevmedim ki.
Ben seninle chat yapma ihtimalini sevdim!

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..