Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ben senin neyinim?

Ben senin neyinim?
 

Alıntı...


‘’Ben senin neyinim?

Canımsın…

Ben senin neyinim?

Bir tanemsin…

Ben senin neyinim?

Kuzumsun…

Ben senin neyinim?

Sevdiğimsin…

Ben senin neyinim?

Meleğimsin…

Ben senin neyinim?

Aşıkımsın…

Ben senin neyinim?

Prensesimsin…

Ben senin neyinim?

Başımın tacısın…

Ben senin neyinim?

Güzeller güzelimsin…

Heh!İşte bunu uydurdun şimdi hıh!

Deli misin kızım sen,hiç aynaya bakmıyorsun galiba?

Bakıyorum ama güzel görmüyorum ki?

Ee kendi gözlerinle bakıyorsun çünkü,gördüğün güzellik benim gördüğüm kadar büyüleyici gelmez tabi sana prenses…

Hımm!!...he he he :)

Sen benim neyimsin peki?

Neyinim?

Valla ben öyle tek tek sormana sabırla cevap veremem şimdi hiçbir çırpıda söyleyeyim.

’’Sen benim her şeyimsin,mutlu olma nedenimsin…’’Kıssadan hisse çıkar payına neyim olduğun :)

İyi ki varsın… ‘’

Uzun zamandır hiç böyle mutlu hissetmemiştim,belki mutluluk uzakta sanıyordum,belki de ufak şeylerin mutluluk kaynağı olduğunu unutuyordum.Mutluluğun varlığını yeniden anımsamış olmaya çok seviniyorum.Ya bir rüya görüyorum,yada hala gerçekleri fark edemeyecek kadar mutluluk sarhoşuyum.Durumum her neyse bilmiyorum ama şunu çok iyi anlıyorum ki,mutluluk var ve elimi uzatınca dokunabilecek kadar yakınımda…

Bazen tatlı bir söz,bazen yanımızda var olan sevdiğiniz insanlar, mutluluk çok uzakta değil,yeter ki insanlar birbirlerini mutlu etmek için sevgilerini belli etsin…

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..