Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '13

     
    Kategori
    Şiir
     

    Ben sensiz başka biriyim

    Ben sensiz başka biriyim
     

    Yine mevsimlerden kış

    Hava soğuk üşüyorum

    Isıtamıyorum ellerimi sen yoksun

    Sen olmayınca daha çok üşüyor bedenim

    Dışarı çıkmak gelmiyor içimden

    İyice kapandım eve

    Buruşmuş soğuktan tenim

    Kendimi tanıyamıyorum

    Bu aynadaki ben miyim?

    Bu yüz benim yüzüm mü?

    Bu kaş,bu göz ,bu saç

    Sanki bir başkasına ait

    Sensiz bir başka her şey

    Bir başka soğuk kış

    Pencereden bakıyorum da dışarıya

    Çocukluğumun geçtiği mahalle bile bir başka

    Sadece etten ibaret bedenim

    Sende kaldı benliğim

    Galiba bu yüzden bir başka her şey

    Ben sensiz başka biriyim

     

     
    Toplam blog
    : 1
    : 89
    Kayıt tarihi
    : 23.04.13
     
     

    Atışalanı Lisesi son sınıf öğrencisiyim. İstanbul'da yaşıyorum. Üniversiteye hazırlanıyorum. Yazm..