Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben sensiz de yaşarım ama seninle bir başka yaşarım(*)

Ben sensiz de yaşarım ama seninle bir başka yaşarım(*)
 

Bir süredir bilgisayar, internet vs. iletişim aracından uzak kaldım. Sevdiğim yazarları da okumaya fırsatım olmadı ama biriktirmeye devam ediyorum. Tatilden döndüğüm de biriken yazılarımı okuyor olacağım. Tatilleri, suyu, güneşi sevmemek mümkün değil.

Biraz olsun sürekli bulunduğun ortamdan uzaklaşmak, farklı bir hava solumak, farklı kültürlere tanıklık etmek güzel.

Böyle zamanlarım da kendimle ne kadar anlaşabildiğimi ölçüyorum. Hani demiştim ya herkes muhakkak bir gün yalnızlığı tadacak diye, işte o an da kendiyle geçinebilmeyi öğrenmeli insan.

Sıcak havaya, zaman zaman kendini fazlasıyla hissettiren neme rağmen, Antalya'yı sevdiğimi söyleyebilirim. Denizi berrak, havası özellikle akşamları rüzgarlı. Belki de bu benim şansım.

Eksikleri her ne kadar görmek istemesem de, ayrı kaldığımız sürece içimi tarifsiz bir özlem sarmış durumda. İnsan yeter ki özlemek istesin; baktığı ve gördüğü herşey özleneni anımsatmaya yetiyor.

Eskiden tatillerin zor yanı yoktu benim için. Gittiğim her yerde süresiz, sıkılana kadar kalmak isterdim. Şimdi bakıyorum da, bir yerden uzaklaşmaya başladığı andan itibaren kalben ve ruhen daha bir yakınlaşıyormuş insan sevdiğine.

Ve biz...

Aslında ne çok şey biriktrimişiz kısa gibi görünen sürede. Ne çok seni anımsatacak şey varmış etrafımda böyle.

Deniz, kum, güneş, tatil güzel de; hepsi seninle daha bir anlamlı ve özel işte.

Kısa ayrılıklardan yanaydım ben oysa. İlişki nefes alsın derdim konuşmalarımda. Ama bilmezdim nefesimin cılızlaşacağını bu kısa süreli ayrılıkta.

Aşk sarınca insanın bütün benliğini, ruhun bedenin nerede olursan ol aynı yerde kalırmış.Yani ruh eşinde.

İşte böyle,

Nazım Hikmet'in dediği gibi;

"Ben sensiz de yaşarım ama seninle bir başka yaşarım hayat denen bu yerde."

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..