Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Ben Sensiz Geçen Zamanın Delisiyim

Ben Sensiz Geçen Zamanın Delisiyim
 

Yeter ki,  

Sen beni unutma. 

İsterse sevmesin yüreğin beni. 

Bu kalp seni sevecek. 

Sen sevmesen de beni. 

Şimdi beni,  

Sevmediğini düşleyen,  

Hayallerin utansın. 

Seni andığım her an,  

Kulakların çınlasın. 

Belki,  

Bir sabah, sensiz,  

Üşümüş olarak uyanacağım. 

Hayalini aynada görürken,  

Belki, düşlerimde avunacağım 

Seni andığım her an,  

Kulakların çınlasın. 

Ben, Sensiz geçen 

Zamanın delisiyim. 

Sevgiye, aşka doymayan,  

Yüreğin sahibi, sesiyim. 

Seni andığım her an,  

Kulakların çınlasın. 

26.12.2010 

Cahit KARAÇ 

 
Toplam blog
: 322
: 1004
Kayıt tarihi
: 08.03.08
 
 

1953 Elbistan doğumluyum. Lise mezunuyum. Kamuda çalışıyorum. Evliyim ve iki çocuk babasıyım. Ken..