Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Ben sensizliğe bir çarpı daha atarken

Hayatın verdiği rolü üstlenmeye başlayalı uzun zaman olmuştu,
bazen zor, bazen kolay, bazen eğlenceli, bazen de hüzündü anlamı.
Zaman kavramı sadece günlük hayat kuralıydı benim için,
ilkbahar ise sadece yazdan önceki mevsimdi.

Hesap yapmayı ufak yaşta öğrendim.
Mutlu olduğum anları yaşamımdan,
üzüntülerimi ise ölümden sonraki yaşamımdan düşüyordum.
Sevmeye başladığımda ise gözyaşlarımla tanıştım.
Gözlerim uzakları, ellerim tutamadıklarımı, ayaklarım gidemediğim yerleri
tenim ise tadamadığım aşkları özetliyordu.

Bir başka bahardı aslında İstanbul başlı başına,
bir mevsim daha bitiyordu,
ben sensizliğe bir çarpı daha atarken.

Rafet SAĞLAM

 
Toplam blog
: 18
: 642
Kayıt tarihi
: 15.02.09
 
 

Güzel bir eğitim hayatı sonrasında hayatımdaki hedeflere ara verip  sosyal insan yapısı, aile kav..