Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '08

 
Kategori
Babalar Günü
 

Ben sevdim

Ben sevdim
 

Seni çok özledim baba...
Şuan yanımda olmasan da
Varlığın hep yanımda
Sen benim gücüm, beni seven adam
Oysa ben;bir seni
Bir de o adamı çok sevdim baba.
Kimse bilmedi, kimse anlamadı.
O senin gibi beni sevmedi.
Ama ben çok sevdim baba
Kimi limandaki sessiz gemiler gibi
Kimi de dev dalgalarla boğuşan yelkenliler gibi
Hem dilsiz, hem de fırtınalı sevdim
O beni hiç sevmedi
Senin gibi sarmadı baba
Ama ben çok sevdim.
Sen bana özlemle koşarken
O ardına bakmadan gitti.
Senin sevginde sınır yokken
O unup gitti.
Ben bir seni, bir de onu sevdim
Kızma, sitem etme bana
Sen vazgeçebilir misin beni sevmekten
Ben de vazgeçemedim.
Vazgeçemem ne seni, ne de onu sevmekten
Sen yanımda, O uzaklarda
Ben iki adamı sevdim sınırsızca
Bir seni bir de..
Zeytin karası gözlerinde kaybolduğum adamın


05/05/2000

 
Toplam blog
: 43
: 589
Kayıt tarihi
: 07.03.07
 
 

Bu dünyada kimine eş, kimine kardeş, kimine evlat oldum. Evlatlar doğurdum. Sevdim, sevilmedim. S..