Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '08

 
Kategori
Edebiyat
 

Ben sevgiyim

Ben sevgiyim
 

Sevgi nehriydim,
Yudum yudum dağıttım
Bir sevgi ağacıydım
Her bahar kollarımı açtım.
Bir sevgi deniziydim,
Dalgalarımın her zerresinde
Kumsala vurup, tenlere yapışırdım.
Bazen de sevgi rüzgarı olup,
Herkesin içlerini titretirdim.
Bazen bir aşk şarabı olup,
Kadehlerden dudaklara,
Dudaklardan kalplere akardım.
Bazen bir aşk melodisi olur,
Dudaklarda dolaşırdım.
Ben mi ?
Ben sevgiyim.
Sevgi olan her yerde güzellikler olur,
Sevgi olan her yerde dostluklar olur,
Sevgi olan her yerde aşklar olur
Sevgi olan yerde, kötülük yok olur
Siz yeter ki sevin ,

ben her zaman buradayım
Sevginizin bittiği gün, ben de yok olurum……

Yalçın Çobanlı 15/07/2008

 
Toplam blog
: 71
: 582
Kayıt tarihi
: 21.02.08
 
 

1958 İzmir doğumluyum,evli ve 1 çocuk babasıyım. Öğretmenlik yıllarımdan sonra turizm alanlarında..