Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '14

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Ben Sezen Aksu'yu her zaman sevdim

Burası Türkiye,

İnsanı yerlebir etmekte,

Yıldız yapıp yere göğe sığdıramamakta kolay,

Misal Sezen Aksu,

Zamanında başka taraftaydı,,

Berkin için hepimiz gibi canı acıdı,

Mektup yazdı,

Noldu yerin dibine sokuldu,

Neymiş Hocacıymış falanmış, filanmış,

En meşhur yazarların,

Gündemlerini doldurmak üzere,

Bombardımana tutuldu.

İnsanlar fikir değiştiremez mi?

Böyle bir kuralmı var.

Zamanında sevdiği kişiyi,

Yanlışını görüp silemez mi?

Siz silmediniz mi?

Ya da siz,

Eleştirip yerin dibine batıracağınıza,

Kucak açıp hoşgeldin diyemezmisiniz.

Bu ülkede bazı partiler,

Ne yazıkki zirvede olamıyorlar,

Sahip çıkamadıkları,

Birbirlerine kucak açamadıkları için,

Hiç düşündünüz mü?

Bugün Sezen Aksu'nun ne paraya ne pula ihtiyacı var.

İstese köşesinde oturup karşıdan izleyebilirdi.

Hiç aklınıza gelmedi mi?

Yıllarca şarkılarıyla ağlayıp,

Şarkılarıyla acılarını unuttuğunuz.

Kişinin duygu kadını olduğu,

Ve duygularıyla hareket ettiği,

Kimbilir belki onun gözüyle bakabilseydiniz.

Onu anlardınız.

Gündemi zirvede tutmak yerine,

Anlayışla karşılardınız.

Ben bu gözle bakıyorum.

Ve anlayışla karşılıyorum.

Evet hep sevdim.

Ben Sezen Aksu'yu hep sevdim.

 
Toplam blog
: 40
: 498
Kayıt tarihi
: 05.11.10
 
 

Bir gün eğitimde bana sordular. En büyük hayaliniz nedir diye. Gayri ihtiyari şu cümleler döküldü. '..