Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '09

 
Kategori
Sağlık
Okunma Sayısı
441
 

Ben şimdi ilaçlarımı alırken ücretin tamamını cebimden mi ödeyeceğim?

Ben şimdi ilaçlarımı alırken ücretin tamamını cebimden mi ödeyeceğim?
 

Artık bundan böyle ilaç paralarını cepten ödeyeceğiz.

İlaçları cebimizden ödeme işlemi 2 Şubat tarihinden itibaren gerçekleşecek.

http://www.iyibilgi.com/haber.php?haber_id=104196

Vah be. Ben yıllarca çalışayım. Sigortalanayım. Sigortam çalışmanın karşılığı olarak işveren tarafından yıllarca ödenmiş olsun. Emekli de olayım. Ama bana tanınan haklar geri alınsın.

Ülkem kalkınsın diye yıllarca çalışayım. Kazancımı devletime vergi olarak yıllarca ödeyeyim. Sonun da hayatımı huzur içinde yaşamak için bunlara katlanarak çalışmanın karşılığı bu mu olacaktı?

Ben yer altında, maden ocaklarında yeryüzü görmeden oksijen solumadan amirimin emirlerini zor şartlar altında yaşamımdan riskler taşıyarak çalışayım.

Bazen güneşin kavurucu sıcağında bazen de yağmur çamurun içinde dondurucu soğuya karşı donma riskini taşıyarak çalışmaktan üşenmeyeyim.

Ben şimdi 2 Şubat 2009 tarihinden sonra ilaçlarımı bana tanınan biçiminde alamayacağım. Yani ilacın tamamını cebimden ödeyeceğim.

Sonun da bana diyecekler ki hastalanma. İlaçlarının ücretini sen ödersin yoksa.

Bu devletin, hükümetin halkına yaptığı ayıbıdır.

Yani ben hiç hastalanmayacağım. Doktora gitmeyeceğim.

Şimdi bir hesap yapalım. Hastasınız. Doktora gidiyorsunuz. Güvencenizde var. Doktor’un yazmış olduğu ilacı almak zorundasınız. Belki o an için 200 TL tutmadı diye sevinip o an % 20 karşılığı olan 8 TL yerine 40 TL vermeye razı olabilirsiniz.

Ya pekiyi o fiyattan yukarı hesap çıkarsa. 50 lira, 100 lira veya 200 lira.

1,000 lira da olabilir 2.000 lira da. Ya pekiyi o zaman ne olacak.

Zaten hastanın maaşı 600 lira. Nasıl ödeyecek o kadar parayı.

Tabi ödeyemeyecek.

Sonuç ölüm.

Yani bundan sonra paran varsa tedavi olacaksın, paran yoksa Allah’a emanet ol. O ne zaman seni yanına almak istiyorsa gidersin yanına. Gidene kadar da çürü demeye getiriyorlar lafı.

İlk aklıma gelen ne oldu biliyor musunuz?

Acaba hortumcular bizim ödediğimiz SSK paralarını cebe mi indirdiler de eczane firmalarına gerekli paraları ödeyemediler.

Ne dersiniz?

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

abi ben sitesine girip bu durumumdan rahatsızlıgımı dile getirdim.Dilerseniz sizde bir göz atın.Pek işe yarayacagını sanmıyorum ama bakarsınız bir değişim olur.www.istanbul.sgk.gov.tr

Serçe! 
 05.01.2009 13:00
 

BU NE DEMEK OLUYOR ŞİMDİ SEVGİLİ AHMET'CİĞİM..! S.S.K ve DİĞER SANDIKLARA ÜYE OLANLAR, BUNDAN SONRA CEBİNDEN Mİ ÖDEME YAPACAK..? O ZAMAN NE OLDU SOSYAL GÜVENCE KAVRAMINA..? PES DOĞRUSU DERİM BENDE O ZAMAN..! MİLLET ZATEN ERİMEYE YÜZ TUTMUŞ VAZİYETDE... BİRDE BÖYLE BİR SAÇMALIK... İŞTE ONUN İÇİN HEP İSTİKRAR İSTİKRAR ŞART, BİRİ GELİR,DİĞERİNİ BOZARSA ORTADA BİR BAŞIBOŞLUK SÜRER ELBETDE... SEVGİLER ve SELAMLAR NECİP KÖNİ - İSTANBUL / TR

Necip Köni - Adana / TR 
 05.01.2009 12:32
 

Beyefendi, devletin yaptığı birşey yok henüz.. Sorun eczacılar birliğinden kaynaklanıyor.. devlet paranızı ödemediğini söylemedi; eczacılar birliği ilaçlarınızı vermeyeceğini söyledi. devlet ise sorunu bir şekilde aşmaya çalışıyor. Yanlış adresi, erkence suçladığınız kanaatindeyim.

Zulkarneyn 
 05.01.2009 9:35
 

son zamanlarda.Hemde şöyle gelip geçicisinden değil bayagı bi okkalısından.Dedi annem bi doktora gidelim,gittik.Muayene ve ardından 3 ilaç yazdı doktor.Arkadas eve geldim bi seyim kalmadı,sapa sağlam çıktım ortaya.İlaçlarımı almadım.Çok geçmedi gene başladı bende rahatsızlık,tabii hata bende ilaçlarımı alıp içmedim.Neyse gene doktora bu sefer cerrahi,dahiliye iki yerden iki doktor baktı.İkisi de ayrı ayrı muayene... Gittim eczaneden ilaç alacagım.İlaçların %20 si tutuyor 4 tl,eczacı demez mi 34 tl... Üç doktor muayene etmiş,ben 30 tlyi vermezsem ilaçlarımı alamazmışım.Eee parayla verin! Reçetesiz olmaz dediler...ÖdediM 34 tl mecbur... Yoksa ilaç da yok iyi olmak da... Artı gittigim hastaneler yarı sözleşmeli bir de orda yarı muayene parası vermiştim.Şimdi ssk mı bu yoksa kazık mı? Vee gene aklımda o soru: NE OLACAK ÜLKEMİN HALİ?

Serçe! 
 04.01.2009 14:31
Cevap :
Ne mi olacak bu ülkenin hali. Yandık o zaman. Keşke çalışmasaydık, sigortalarımız ödenmeseydi. Yine bir şey değişmezdi. Aynı paraları öderdik dostum. Ben kendimi kandırılmış hissediyorum. Şimdi sana ilerde almak üzere para versem ve sonra o parayı sizden istesem ve sizde ne parası diye sorsanız ve vermezseniz. İşte aynı şey.  04.01.2009 22:12
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 540
Toplam yorum
: 1220
Toplam mesaj
: 179
Ort. okunma sayısı
: 3140
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster