Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '09

 
Kategori
Sağlık
 

Ben şimdi ilaçlarımı alırken ücretin tamamını cebimden mi ödeyeceğim?

Ben şimdi ilaçlarımı alırken ücretin tamamını cebimden mi ödeyeceğim?
 

Artık bundan böyle ilaç paralarını cepten ödeyeceğiz.

İlaçları cebimizden ödeme işlemi 2 Şubat tarihinden itibaren gerçekleşecek.

http://www.iyibilgi.com/haber.php?haber_id=104196

Vah be. Ben yıllarca çalışayım. Sigortalanayım. Sigortam çalışmanın karşılığı olarak işveren tarafından yıllarca ödenmiş olsun. Emekli de olayım. Ama bana tanınan haklar geri alınsın.

Ülkem kalkınsın diye yıllarca çalışayım. Kazancımı devletime vergi olarak yıllarca ödeyeyim. Sonun da hayatımı huzur içinde yaşamak için bunlara katlanarak çalışmanın karşılığı bu mu olacaktı?

Ben yer altında, maden ocaklarında yeryüzü görmeden oksijen solumadan amirimin emirlerini zor şartlar altında yaşamımdan riskler taşıyarak çalışayım.

Bazen güneşin kavurucu sıcağında bazen de yağmur çamurun içinde dondurucu soğuya karşı donma riskini taşıyarak çalışmaktan üşenmeyeyim.

Ben şimdi 2 Şubat 2009 tarihinden sonra ilaçlarımı bana tanınan biçiminde alamayacağım. Yani ilacın tamamını cebimden ödeyeceğim.

Sonun da bana diyecekler ki hastalanma. İlaçlarının ücretini sen ödersin yoksa.

Bu devletin, hükümetin halkına yaptığı ayıbıdır.

Yani ben hiç hastalanmayacağım. Doktora gitmeyeceğim.

Şimdi bir hesap yapalım. Hastasınız. Doktora gidiyorsunuz. Güvencenizde var. Doktor’un yazmış olduğu ilacı almak zorundasınız. Belki o an için 200 TL tutmadı diye sevinip o an % 20 karşılığı olan 8 TL yerine 40 TL vermeye razı olabilirsiniz.

Ya pekiyi o fiyattan yukarı hesap çıkarsa. 50 lira, 100 lira veya 200 lira.

1,000 lira da olabilir 2.000 lira da. Ya pekiyi o zaman ne olacak.

Zaten hastanın maaşı 600 lira. Nasıl ödeyecek o kadar parayı.

Tabi ödeyemeyecek.

Sonuç ölüm.

Yani bundan sonra paran varsa tedavi olacaksın, paran yoksa Allah’a emanet ol. O ne zaman seni yanına almak istiyorsa gidersin yanına. Gidene kadar da çürü demeye getiriyorlar lafı.

İlk aklıma gelen ne oldu biliyor musunuz?

Acaba hortumcular bizim ödediğimiz SSK paralarını cebe mi indirdiler de eczane firmalarına gerekli paraları ödeyemediler.

Ne dersiniz?

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..