Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Ben şimdi neyim?

Hayallerimi sandığa kaldırdım erkenden,

Düşlerimde oynadım bebeklerimle,

Tanıyamadan seni çocukluğum,

Gençliğim geliverdin birdenbire.

İçimde esemeden genç kızlık rüzgarları,

Anlayamamışken kim ve ne olduğumu ,

Ben ağlarken anne, anne diye,

“Evcilik” yaşımdaydım evlendirdiklerinde.

Ben görmeden bedenimi, gösterdiler.

Dokunmadan saçlarıma, onlar dokundu.

Annemin sıcacık eli elimde,

Kendimi buluverdim bir devin evinde.

Ben daha çocuktum, çocuk doğurdum,

Bebeğim bana seslendi “anne” diye.

Aşk, sevgi, seks; Onlarda ne…..?

Gördüm de bazen televizyondaki filmlerde,

Etrafa bakınıp gözlerimi kaçırdım sessizce.

Önce çocuk olup, koşup oynamalıydım,

Daha sonra okula gitmeliydim.

Ya sonrasında? Ya öğretmen ya da hemşire.

Duyuramazsam sesimi, kurutamazsam gözyaşımı,

Bunları yaşamamak, yaşatmamak için,

Geri sararım zamanı.

 
Toplam blog
: 97
: 395
Kayıt tarihi
: 15.04.09
 
 

Felsefe, edebiyat, bu alem, öteki alem, uzay, evrensellik; kısacası genelin, "aman canım işin mi ..