Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '07

 
Kategori
Mizah
 

Ben son derece medeni bir insanım!

Ben son derece medeni bir insanım!
 

Son derece medeni!


UÇANKUŞ PROGRAMINDA Nihat Doğan İLE SÖYLEŞİ

- Ben son derece medeni bir insanım...
- Eeeee?

- Bu sektörde benim kadar saygılı, hörmetkâr(!) ikinci bir insan yok...
- Yok ya!

- Bakın burda kaç tane gencimiz var? Bir tanesi çıksın. Hepsine tek tek soralım. Aynı olayda siz ne yapardınız? Ne şekilde davranırdınız?
-Gençler ayağa kalkın, Nihat abiniz sizi sayacak. Tekerlek olun bakiim!

- Benim de bu selamını almayışımı zihniyet farkı olarak alsın. (Özcan Deniz kendisine selam vermiş, o da almamış.)
Tamam abi öyle olsun. Nihat Doğan'dır, ne yapsa yeridir!

- Benim onurum çok önemlidir. Örfüm anneannelerim:)) çok önemlidir.
- Ayıp ettin Nihat Abi, bilmez miyiz? Seda Ablamızı da alnından öpüp, "onurum, namusum, anneannem" demiştin.

"- Ben senin selamını almam" dedim. (Özcan Deniz'in selamını almamış.)
- İyi demişsin abi. Hatta selam da verme!

- Ben şunu beklerdim. Yanıma geliyorsun, en azından bir özür dile. Ben seni alnından öperdim.
- Abi özür dilesin de, şu alnından öpme işini yapmasan. Sonra Seda ablamız sadece onu değil, Özcan Deniz'i de namusun olarak değerlendirdiğini zannedecek ve kıskanacak.

- Yaaa... Allah aşkına o ismi hiç konuşmayalım!
- Hangi ismi abi? Seda Sayan ismini mi?

- Ben İstanbul'da doğmuş, İstanbul'da büyümüş, İstanbul'da Liseyi bitirmiş, üniversite sınavlarını kazanmış, ekonomik durumdan üniversiteye gitmemiş, son derece modern ve Atatürk genciyim. Muhasır medeniyetler...
- Sen neymişsin be abi? Ben bile yeni öğrendim. Muhasır medeniyetler'den sonra ne geliyordu abi, orada takıldın da!
...

- Abi sen bir ara da İbrahim Tatlıses'e meydan okumuştun. Hani bağırıyordun televizyon ekranlarında, "Benim arkamda 70 kişi var, ben aşiret çocuğuyum..." filân diye. Keşke söylemeseydin o sözleri be abi! Şimdi de bu UÇANKUŞ programında "Ben son derece medeni bir insanım." diyorsun. Abi bu sözler fındık değil ki millet her gün bir avuç yesin!

...

- Sonra sen bir sözün hazmedilmeden ötekini veriyorsun millete abi? Nasıl yiyecekler bu kadarını?

...

"- Bunları sinek gibi ezmezsem namerdim." diyorsun Nihat abi, sen trafikte de çok sinek eziyorsundur yollarda.

...

- Abi bir de İbrahim Tatlıses'e "senin ruhun benim ruhumun önünde diz çöker." diyorsun. Ne güzel lâf ya. Bunları nerden öğrendin abi? Ruhlara inanıyorsun yani. Nazara da inanır mısın Nihat Abi? Yakında sana nazar değmesin diye, topuklarına kurşun sıkarlarsa pardon dökerlerse şaşmam abi.

Allah seni nazardan, kazadan beladan korusun. Sen son derece medeni bir insansın Nihat Abi.
Ama sözlerin ve davranışların medeni değil. Olsun Abi, üzme kendini! Onlar da düzelirler zamanla!

Allah hepimize akıl, fikir versin!

Mustafa Mumcu, 28 Aralık 2007

 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..