Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '09

 
Kategori
Güncel
 

Ben tuhaf değilim

Ben tuhaf değilim
 

Sayfamda zaman zaman MB arkadaşlarıma yer veriyorum. Bunu bazen röportaj şeklinde bazen de haberleri olmadan yapıyorum.

Yine habersizce bir MB arkadaşımdan bahsetmek istiyorum.

Toplam 103 bloğu var ve 58’i Gündelik Yaşam… Yazdıklarını esas alırsak, henüz MB'da ona göre bir kategori olmadığını düşünüyorum ve en kısa zamanda ona özel bir kategori açılmasından yanayım.

Arkadaşı anlatmaya kelimeler kifayetsiz kalıyor. Yazılarını okumak Cem Yılmaz’ı izlemeye benziyor. Yaptığınız tek eylem gülmek.

Birisi yanınıza gelip de, “Ne yazmış, neye gülüyorsun?” diye sorsa cevap veremezsiniz. Baştan sona güldüğünüz için konuyu toparlayamazsınız. Zaten, Sayın Yazarım konu anlaşılmasın diye elinden geleni yapmakta…

Alışık olmadığımız bir tarz olmakla birlikte tam olarak da, “BİZ”’i anlatıyor. BİZ’in içinde kendisi var mı, yoksa BİZ’i doğru yansıtabilmek için mi olaya kendini dahil ediyor bilinmez.

“Ben tuhaf değilim, belki rahatsızım” diyor. Bence ne tuhaf ne de rahatsız. Sadece kafası çok çalışıyor… Yanmasından endişe ediyorum…

Yazılarındaki espri anlayışını Umut Sarıkaya’ya benzetiyorum. Suretini görmesem de; tek kelimeyle, mükemmel bir gözlemci olduğunu söyleyebilirim. Her ayrıntıya takılması da cabası.

“Çağdaş blog manifestosu” isimli bir yazısı var.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=112116

Yazısında benden de bahsetmiş. Meselleri 145 bölüm uzattığımdan yakınmış. Üstüne üstlük, adımı sanımı da açık açık yazmış. İnsan, anlaşılmasın diye “Sayın E.K” falan der di mi?

Yazılarında, “Eroir, B.B, Özlü Laf, Not” kullanıyor. “Ne gibi?” diye sormayın, gülmekten insanın aklında kalmıyor. Ne demek istediğimi okuyun anlayın…

Zamanın birinde kendisine röportaj teklif etmiştim kabul etti. Karşılığında astronomik rakamlar istedi. “Gel etme eyleme, aksi söz söyleme” dedimse de dinletemedim. Olan bizim röportaja oldu. Ne vardı sanki bira ve fıstığa, “evet” deseydi…

Allah’ı var iyi bi insan. Özel günlerde bayramlarda maille kutlama yapar. (Şeker Bayramımı kutlamadın ama onu söylemeyeceğim.)

Onu okumanın tek kötü tarafı; kalabalık ortamlarda okursanız size iyi gözle bakmazlar. Yalnızken okumak sizin yararınıza olur. Çok gülünce yüzünüz kırışabilir o konuda da uyarayım…

Bahse konu olan kişi Sayın yazarım Silver035

Daha yakından tanımak isteyenler için adresi;

http://blog.milliyet.com.tr/silver

:) İyi bayramlar…

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..