Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Ben Türk oğlu Türk'üm

Ben Türk  oğlu Türk'üm
 

Ne Mutlu Türk'üm Diyene


Anlamam yalandan, dolandan
Kalbim geçer iman'dan
Yaralı gemi'de olsam
Geçerim yine o limandan

Türkiyem oyundan geçse de
Kötülerin eline düşse de
İmanı kullanan parti olsa da
Doğacaktır, güneş gibi yine candan

Ben Halktan, candan yanayım
Doğrudan, haktan yanayım
Siz de anlamazsanız eğer
Ben kime, kimlere yanayım?

Özümle, sözümle sizlerleyim
Şiirlerle yazılarla, sizden biriyim
Sakın kanmayın, kalem için döneyim
Canım Türkiyem, Uğruna öleyim

Korkmuyorum dış düşmandan
İç düşmandan korkuğum kadar
Ülkemin ekmeğini yiyip ihanet edenler
Bir gün adalet sana da hesap sorar

Ahmet İDİZ derki; bu Vatan bizim
Nedir alıp veremediğiniz sizin?
Aynı çatı altında olacaksak eğer
Bir olsun arkadaş, sözün ve özün

Muhammettir , benim peygamberim
Atatürktür, kurucu önderim
Namussuzların cesareti var ise
Ben; onlarca Mehmedim, Ahmedim

AHMET İDİZ....

ahmetrobin@hotmail.com
 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..