Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

11 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

Ben Türkan Şoray'ım

Ben Türkan Şoray'ım
 

Evet.
Ben bu bologunnn en bi tanesiyim bi kerem
Çünkü çingenesiyim
Ben
Ben var ya ben
Benim işte ya

BEN DÜNYANIN EN Bİ GÜZEL, EN Bİ AKILLI, EN Bİ İLK OKULLU, EN Bİ BİTANESİ KADINIYIM Bİ KEREM.

Ben mi?
Ben bi kerem
Kerem'i seviyom ki bi kerem :)

Ben mi?
Ben bir Türkan Şoray'ım,
Gönüller Sultanıyım.

Ben mi?
Ben bir garip çingeneyim
Kaderimle avareyim.

Ben mi?
Yunus'la dillenen
Mevlana'yla
Göktepelerde dönen
Hallac'la yanan
Hayyam'la yıldızları sayanım.

Ben mi?
Milliyet Blogun değil, ''yedi düvelin gönüllüsü'' Sabiha Rana'yım.

Yedi düvel gönüllere ''Beyaz Düşler'' paylaşımımdır...

Gönül notum:
Sevgili Ayda,
Bu blog!

Sevgili Ümit Culduz Beyefendinin http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=75182 ''Tarık Akan'' olmasını istediğimdendir.
Bilginize..
Sevgim saygımla..

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..