Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Ben Türkiye'yim

Ben Anadolu çocuğuyum.Buram buram toprak kokan.
Ben Trakyalıyım.Üstünde bayrak dalgalanan.
Ben kürdüm.Özümle sözümle Ülkem için varolan.
Ben Efeyim.Yiğitler cengaverler çıkaran.

Ben Lazım. karadenizin mimarı, Balıkçılığın can damarı.
Ben Akdenizliyim.Turistlere Cenneti sağlayan.
Ben Doğuluyum.Çiftçiyi emeği alınteriyle yaşayan.
Ben göçmenim.Yabancıların içinde Türk kanı taşıyan.

Ben aslanım.Dedemin şehit kanını taşıyan.
Ben cesurum ben çalışkan ben atak.
Ben Düşmana karşı keskin bıçak.
Ben Türkiye'yim, Tek yumruk, tek yürek.

Ahmet İdiz.....
 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..