Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '08

 
Kategori
Siyaset
 

Ben ülkemi seviyorum diyen herkese

Ben ülkemi seviyorum diyen herkese
 

CUMHURİYET MİTİNGİ


Ey şanlı, ey güzellik uykusundan uyanamayan, geçmişini unutan, Filistin'in yolundan giden, birleşemeyen, her gün şehitler veren ve onlara kelle diyen milletim. Artık bir şey demek istemiyorum artık harekete geçmek istiyorum. Okullardan cemaatleri silmek din eğitimini sadece devletten görmek, teröristlerin emelini silmek, şanlı askerime geçirilen çuvalı ve en önemlisi incirlik üssünde kendi vatanımda tartaklanan binbaşımın ve eşinin öcünü almak istiyorum. Zaten bundan sonra da yazı yazacağımı sanmıyorum. Çünkü yazı yazmak istediğim etkiyi yapmadı bir kıvılcımla uyanır dediğim milletim uyanmadı. Artık da uyanacağını sanmıyorum, vatanını sevenlerle birlik vakti geldi uyanmış olan birkaç kemalist, vatansever milletimin kurtarıcılarıyla birlik olacağım ve kanımın son damlasına kadar ülkemi koruyacağım. Belki milletim görür de ecdadına yaptığı ayıbı fark eder ve yanımıza katılır ülkesini kurtarmak için.

Şaşıyorum milletimin artık Türk'üm demeye utanmasına, başbakanının oğlunun bilinmeyen bir hastalık raporu alarak askere gitmemesine izin vermesine, emperyalistlerin istediğini yapmasına nasıl izin veriyorsun milletim anlamadım anlamayacağımda görüldüğü kadarıyla. Son yazımda milletimi eleştirmek istemezdim ama artık bunu yapmam gerekiyor. Bu arada ilkokulda, ortaokulda sabahları ant içen her cuma istiklal marşını okuyan millet nerede çok merak ediyorum. Gençliğe hitabeyi adı gibi ezbere bilen, Atatürk'e gönülden bağlı olan, askerine mehmetçik gibi anlamlı bir ad koyan ve onu bağrına basan millet nerede gerçekten çok merak ettim. Benim şanlı milletim ülkesi işgal altındayken, yedi düvel karşısındayken örgütlenmiş ve bizi bu günlere getirmiş. Acaba şimdi karşısında yedi düvel yokken sadece seçtikleri kişiler varken birleşmekten niçin bu kadar korkuyorlar daha anlayamadım. O kadar çok anlamadığım konu var ki acaba bende mi bir sorun var diye düşünmeye başladım. Birşeyler yapma vakti gelmiştir diyen herkeze canı gönülden destek oluyorum ve onlarla bu yolda ilerlemekten büyük bir şeref duyacağım. Ülkesini düşünen, seven ve gidişatın kötü olduğunu düşünen herkeze birleşme davetinde bulunuyorum.

 
Toplam blog
: 8
: 734
Kayıt tarihi
: 01.07.08
 
 

Afyon kacatepe üniversitesi öğrencisi. ..