Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben utanmıyorum!

Ben utanmıyorum!
 

Bugün 23 Nisan ...

Çocukların bayramı ...

Geleceğimizi emanet ettiklerimizin ...

Daha mutlu, daha özgür Türkiye’nin yaratıcıları çocuklarımızın bayramı !

Bu bayramda, dağ başındaki bu çocuklar ne yapar?

Bilmiyorlar bugün bayram olduğunu. Tamam ama bilen birilerinin öğretmesi, bayram sevincini yaşatması gerekmez mi?

Yaşatalım dedik bu sevinci. Hem de çifte sevinç olarak. Çocuklara hem şeker, çikolata, Türk bayrağı ve balon dağıtacaktım hem de (ki en önemlisi) okul açıp onlara ders verecektim. Bunun için merkezden defter, kalem, silgi gibi kırtasiye malzemeleri istedim.

Ama istediklerimin hiç biri gelmedi taburumdan. Ne bayrak, ne şeker ne de defter kalem.

Oysa bu bayram için çokmuydu istediklerim. Ne olurdu sanki çocuklara biraz alfabeyi öğretebilseydim.

Ama ben utanmıyorum. Üstelik bütün bu malzemeleri kendi paramla istemiştim ben. Oysa bu tür istekler ücretsiz ve anında karşılanmalı bence.

Haydi çocuklar, bayram sizin neyinize!

Keçiler koyunlar sizi bekliyor!

Dağlar sizi bekliyor! Dağlarda eşkiyalar, teröristler sizi bekliyor!

Bizim yapamadıklarımızı beyinlerinize işleyip bize, memleketimize düşman edecekler!

Haydi çocuklar yürüyün, bayram sizin neyinize!

Dağlar, dağlarda kaleşnikoflar sizi bekliyor!

Vurun bizi!

Bayramda şeker veremediğimiz için, size Türkçe’yi öğretemediğimiz için vurun, öldürün bizi!

Suç sizin değil, hepimizin.

Parçalayın, yıkın bu devleti! Senede bir gün olsun, şeker gönderemeyen bu devleti!

23 nisan 1986- TARAKLI

 
Toplam blog
: 36
: 1166
Kayıt tarihi
: 10.06.06
 
 

1962 yılının mayıs ayında Rize'nin Fındıklı ilçesi Gürsu Köyünde doğmuşum. Gazi Üniversitesi BYYO..