Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Ben var ya ben az it herif değilim...

Ben var ya ben az it herif değilim...
 

Siz bana bakmayın,
uslanmaz bir veledim
ele avuca sığmaz
az it herif değilim
sakın ha yüz vermeyin
benle başa çıkılmaz bilirim.

Valla arada
seviyorsanızda
sövüyorsanızda
günahıda
sevabıda
boynunuza
bir tek onu söylerim.

Ama ben var ya ben
az it herif değilim...

Koca adam oldun
uslansana dediler
bana bakıp benim için
hayırlısını dilediler
olmadı kızan oldu
kafamın etini yediler
herkezi adam ettiler de
beni adam edemediler.

Siz bana bakmayın
uslanmaz bir veledim
ben var ya ben
az it herif değilim.

Baba rahmetli
şımartarak büyütmüş beni
el bebek
gül bebek
incitmemiş bir yerimi.

Aslan yapmış
paşa yapmış
nice masallarda
kaf dağına çıkarmış.

Eh oda yetim adam
oğluna kıyamamış
nereden bilsin oğlan
çok canlar yakacakmış.

Ben var ya ben
az it herif değilim
nur içinde yatsın
babama çekmemişim
nerde arsız papatya
orada yeşillenmişim
nerede yangın yeri
orada alevlenmişim
nerede güzel bir kadın
hemen bu son demişim
daha gün ağırmadan
aşka firar etmişim.

Ben var ya ben
az it herif değilim
bildiğin şımarık
ele avuca sığmaz serseriyim
sakın yüz vermeyin
başa çıkılmaz benle bilirim

valla seviyorsanızda
arada sövüyorsanızda
sevabıda
günahıda
boynunuza
bir tek onu söylerim...

Ama
ben
var ya
ben
az it herif değilim...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..