Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben varım...

Bir güç gösterisiydi benimkisi... Dünyaya BEN güçlüyüm, VARIM demek gibiydi.

Ben de acı çekeyim. Bende büyüyeyim. Madem herkes bana küçük kız muammelesi yapıyor... Bende kanıtlayayım... BEN BÜYÜĞÜM !! Bende VARIM diye !

Veee... Bir de ne göreyim... Herkes benimkini, benim yaşadığımı arıyormuş... Sevmeyi ve aynı oranda sevilmeyi... Ki ben bunu aslen zaten yaşarken en iyi bilen BEN !

Ve ben kendime olan güveni, inancı kaybeden BEN !

Ama geri dönüşü yok... Çünkü artık BEN VARIM...

Daha gerçek bir BEN ile yaşanacak olana varım artık...

Doğrusu, yalnışı ne ise o BEN ile...

Yaşanacak olana artık kollarımı, göğsümü, benliğimi, herşeyimi açıyorum...

Yalanı, gerçeği ile tüm BEN lere...

 
Toplam blog
: 4
: 390
Kayıt tarihi
: 25.07.08
 
 

1970 istanbul doğumluyum.. Medya alanında faaliyet gösteren bir kurumda çalışıyorum. Yazarlık ile il..