Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Ben ve Ailem

Serbest Şiir: Ben ve Ailem
 
Şiir Konusu: Benim özel dünyam ve çok sevgili ailem
           
           Ben ve Ailem
Mart ayının ilk yarısındayız.
Çok sevgili ailemle beraber
Dört katlı evimizin
Dört dörtlük bakımlı çiçeklerle, bitkilerle ve ağaçlarla çevrili bahçesinde 
bugün sabaha erken saatte birlikte uyandık.
 
Dört katlı evimizin 
oturduğumuz üçüncü dairesinin
yaşadığımız ilçeye ve ötesindeki ovalara ve kırlara bakan
penceresinin pervazına 
aynı anda iki elimle dokunduğumda 
taş gibi soğuk olduğunu hissettim.
Şöyle bir elimle yokladım,
mermeri de yer yer beyaz buz tutmuştu.
 
Daha sonra iki kat altta bulunan gazete büromda 
sabah kahvaltısını benim beraber beş aile üyesi birlikte yaptık. 
Kahvaltıdan sonra kendimi işime verdim.
Nihayet bir saat sonra bir aralık işimden başımı alabildiğimde,
oturduğum çalışma masamdan ayağa zorlukla kalkmayı başardım.
Ve sanki içten gelen bir sorumluluk duygusuyla 
başımın on santim üzerinde güneş sarısı boyalı duvarda tek başına asılı duran saate doğru bakışlarımı döndürdüm.
Şimdi zaman öğlen vakti olmuştu.
Dışarıda hava hala soğuk, sabahtan daha soğuktu.
Sık yağan yağmur taneleri 
ilkin içeriden ve sonra bahçe kapısından dışarıya açılan evimin bütün dairelerinin kapılarını sertçe dövüyordu.
Bu arada devam yağmur çiseltisi topraktan çevreye yayılan enfes kokulara karışıyordu.
Böylece etrafı kuşatan derin sessizlik 
zihnimi ışık saçıyor, kalbime muazzam bir mutluluk, ruhuma eşsiz bir huzur veriyordu. 
Ve bu mucize kabilinden güzel durum
bana daha önce tanıdığım, bildiğim, gördüğüm her şeyden daha iyi geliyordu.
 
Kendi dünyama içime gömüldüm.
Beni hiçbir şey tutamaz ve durduramazdı artık.
Yani evet, evet, evet
sonsuzluğa kapılıyordum. 
Uzaydaki, dağlardaki, okyanuslardaki sonsuzluğa doğru uçuyordum.
Ben, şimdi canımcığım,
doğanın içinde ve evrenin bütününde yaşamayı en güzel keyif sayıyordum.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..