Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ben ve nefeslenen

Ben ve nefeslenen
 

Anlam verilemez gidişlerin,
kara kalem bekleyişlerin
adının ne olduğunu biliyoruz
ceplerimizde sakladığımız kelimelerde…
Sen…
Giden kazandığını düşünürken,
kaybettiği muhteşemliklerin
farkında bile olmaz çoğu zaman...
Kalanın çektiği ‘of’ gidenin ki ile aynıdır oysa...
Ben…
Uzatsam
Dudaklarım rüzgâra dokunur
Adı Sen
Kokusu
Tadı Sen
Alsam bir yudum
Serabın susuzluğu Sen
Beni serinleten…
Asırların öncesinden alınan
bir soluk gibi ciğerlerimde esen
Yutkunuyorum, duruyorum,
yine aklıma geliyor sesin...
Sesinde Sen…
Yamaca tırmanmak gibi zor
Yokuş aşağı koşmak gibi kolay...
Tatlı olan Sen
nefeslenen …

Necat Necdet Demircan

 
Toplam blog
: 39
: 289
Kayıt tarihi
: 15.08.08
 
 

44 yaşındayım, evliyim, bir çocuk babasıyım ve uluslararası faaliyet gösteren bir şirkette yönetici ..