Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Ben ve sen

Şair Gülay Birkl arkadaşım bir sohbet sırasında

Şöyle demişti:

" Olma nalıncı keseri

Hep bana hep bana,

Ol bir testere gibi,

Bir sana, bir bana"...

*** **** ****

Ben

Ve sen

Dünya

Bir eksen

Bencillik yok

Kin yok aramızda

Biraz ben

Biraz sen

Ahsen mi ahsen

Arpa ek sen

Nohut ek sen

Buğday ek sen

Çünkü bu dünya

Hepimize yeter

Ekvator, çember,

Bir ortak eksen

Bibirleriyle isyan

Etmiyorlar

Kavga etmiyorlar

Eleğimsağma

Ak topuklu küheylan

Paralel ve meridyen

Bencillik, kızkançlık

Yalakalık, riyakarlık

Kin ve nefret öte kalsın

Ben ve sen

Ahsen mi ahsen

Yine ah SEN

Yine ah SEN

Gülle diken

BEN ve SEN

BEN ve SEN, ...

Abdülkadir Güler

18 Kasım 2009 / BODRUM.

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..