Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '11

 
Kategori
Deneme
 

Ben ve şiir’in intikamı

Ben ve şiir’in intikamı
 

Ben ve Şiir’in İntikamı


Ben, " kötü yol" a düşürülmüş, küçük, kirli çıkarlara alet edilmiş, örselenmiş, zulme uğratılmış “şiir’in intikamıyım”!

Ben, kitapsız öldürdüğünüz Zafer Ekin Karabay ile Özge Dirik’in hortlağıyım!

Ben, faşizmin kurşuna dizdiği Nikol Vaptsarov’un gözlerindeki son küfürlü bakışım!

Ben, ödüllerinize, yayınevlerinize, dergilerinize, yıllıklarınıza, antolojilerinize sümüğünü bile atmayan adamım!

Ben, şiir baronlarının, köçeklerinin, kapıkullarının çanına ot tıkamak üzreyim ki ancak ve ancak "ben ölünce il durulur"!

Ben, tek kişiyim belki bugün, belki birkaç kişi, ama tarihin önünde cemi cümlenizi çöpe atacak sellerce adamın içinde bir damlayım!

Serkan engin
Aralık 2010

 
Toplam blog
: 39
: 659
Kayıt tarihi
: 04.03.11
 
 

Şiirli Köyün Delisi: Serkan Engin 29 Eylül 1975'te İzmit’te doğdu. Deniz Lisesi’nden mezun ol..