Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Ben yazdım oldu!...

Ben yazdım oldu!...
 

Acaba buraya ROL yapma. ‘yazar gibi yazar ol’ mu demeliyim? Yoksa ‘Yapabildiğin en iyi rolü yap ki! Yazarlığını anlayalım’ mı? demeliyim?

Sanırım B şıkkı.

Eğer bir yazı yapabildiğinin en iyisi olacaksa, yazarlık rolünü en iyi oynayıp sözcükleri birbirleriyle oya gibi işleyerek okuyanı etkin altına almalı, bilgilendirmeli ve devamını okumak istemesini sağlamalı, meraklandırmalısın.

Giriş cümlelerine Sonuçta diye başlanmaz gibi bir genel kural olsa da sıra dışı rollerin adamı olarak diyor ve devam ediyorum. Dedikleri gibi ‘Hayat rol yapmaktan ibaret’ se performansımı bunları yazarak sergilemekteyim. Siz ise şu anda Okuyucu rolünü üstlenmiş durumdasınız. Büyük bir olasılıkla da siz de yazarsınız. (Nedense içimde bu bloglara sadece okuyucu olarak girilmediği yönünde bir görüş hakim.) Yazarlar okuyor. Okuyanlar yazıyor. Kısaca sen, ben bizim oğlan durumu...

Yazılanlar da site yöneticileri tarafından katagorize edilip sanal alemde güzelce servis ediliyor. Slogan ‘Dünyaya sesini duyur’ (Afedersiniz şeyim yırtıldı ama bir önceki yazıma tek bir yorum yok ve 5 kişi (sanırım yanlışlıkla) şöyle bi bakmış. Şaka şaka…

(Kendi kendime çok güldüm ve dedim ki İŞTE BUNUN İÇİN YAZMALIYIM.)

Bu yazı belki size hiç bir şey vermiyor olabilir ama bir yazıdır. Neticede yazı, duygu, düşünce, birikim ve gözlemlerin aktarımı değil mi? Bir miktar şizofren bulabilirsiniz ama beni duygu ve düşüncelerimden (301 ile ilgili yasal mevzuat hariç) edemezsiniz.

Dediğim zaman ikinci paragrafta yazdıklarıma ters düşmüş olmuyor muyum?

Siz bu girdabın içinde döne durun ben başka bir pencere açayım.

İyi yazar ünlü müdür? Ünlü yazarlar iyi midir? Adam bir kere etiket yaptı mı B.K yazsa okunuyor. Diğer tarafta ne cevherlerin eserleri (Kendim için birşey istiyorsam namerdim.) kah raflarda çürüyor kah sanal alemin derinliklerinde uçup gidiyor.

Eğer şimdi bu da yazı mı oldu derseniz.

- Evet ben yazdım oldu.

Bir sonrakini görmek için lütfen mesajlarınızla gaz veriniz. Bende daha neler var…

En derin Saygılarımla,
 
Toplam blog
: 11
: 414
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İstanbul' da doğup, büyüdüm. Matbaacı ve üç çocuk babası, evliyim. Açık Öğretim İktisat mezunu olup,..