Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '11

 
Kategori
Deneme
 

Ben Yıllarımı Arıyorum

Ben Yıllarımı Arıyorum
 

internet ortamından alınmıştır.


Gün dünü, yıl yılları aratırken, nedense sen geldin aklıma. 

Dün gibi, unutmadım. O sokak lambasının altında, ellerim ellerinde; ‘NE OLUR BENİ TERKETME'' derken, yağmur ıslatıyordu ikimizi de, gözyaşların yağmura karışıyordu. 

Saklamaya çalışsan da saklayamıyordun. 

Her ne kadar şimdi inkâr etsen de; Ben görüyordum ip gibi akan gözyaşlarını. 

Bu gün, dünümü arıyorum. Senle beraber ama sensiz geçen günlerimi, yitip giden gençliğimi. 

Yıllarımı arıyorum, geri gelmeyeceklerini bile bile. Senle de olmuyor sevgilim, sensiz de! 

BEN YILLARIMI ARIYORUM! 

Ayşen Arslangiray Kura 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..