Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ben yine de umut ediyorum…

Ben yine de umut ediyorum…
 

Umut ışığı bu mum gibi üflense söner,ama sönmeden yeni mumlar eklenirse yıllarca sürer...


Eski günlerimizi çok özlüyorum.
Hani böyle ayaklarımın yere basmadığını hissettiğim günleri istiyorum.
Uykusuzluk nedenimin sıkıntılar, düşünceler değil, heyecan olduğu günleri istiyorum.
Kalbimin yerinden çıkarcasına çarptığı günleri istiyorum.
Deli gibi sürprizlerle şımartıldığım günleri istiyorum.
…….
Şimdilerde ne aşka zaman bulabiliyoruz, ne heyecanımızı artırıyoruz, ne de birbirimizi mutlu edecek bir sürpriz düşleyebiliyoruz.Tek derdimiz kavuşmak oldu.Bir an önce kavuşalım diye çalışıyoruz çabalıyoruz, stresimizden bırak aşkı bir tatlı söz etmeyi unutuyoruz birbirimize…Bugünler geçecek, yine o iki deli aşık olacağız ama bu süreçte de çok yoruluyoruz.
Bazen hiç bir şey düzelmeyecek, hiç bir şey yoluna girmeyecek gibi geliyor, o zaman geldiğinde ne kadar çok sevsek de birbirimizi yıpratmayalım diye bu aşktan vazgeçeceğimizi düşünüyorum.Bu düşünce bile beni deli gibi tedirgin ederken yaa bir kaç ay sonra o hale geldiğimizde ne olacak?
Ben sevdiğimi kaybetmek, ondan vazgeçmek ve bunca sıkıntı stres içinde onu daha fazla üzmek istemiyorum.Ama ya çıkmaz sokaklara girdiğimizi düşündüğümüz günler gelirse…
Bir kez daha bu deli acıyı çekmeye, bir kez daha yıllardır kurduğum hayalin yerle bir olmasına yüreğim ne kadar dayanır bilemiyorum.Sevdiğimi geride bırakıp nasıl yaşarım kestiremiyorum, ama ona sıkıca tutunup içinden kurtulamayacağımız bir deli rüzgarda savrulmakta ne kadar doğru olur akıl erdiremiyorum.Bu hayat gayesi içinde ne o beni mutsuzluğa çekmek ister ne de ben onu.O yüzden geçer bu zamanlar diye tutunuyoruz birbirimize şimdilerde.
Hayal kurmamayı uzun zaman önce öğrendim.Çünkü her yıkılan hayalim benden, bizden, hayattan bir şeyler eksiltiyor gözümde, bende hayal kurmaktan korkuyorum artık.Umudumu yeşertmeye çabalıyorum ama her gün bir öncekinden zorlu geliyor, ya umudumu da hayallerim gibi yitirirsem diye çok korkuyorum.Umudu hayalleri olmayan birisi ne kadar mutludur ki sevdiklerini de mutlu edebilsin.
Şimdilerde hala umudumuz var her şey yoluna girecek birkaç aya kadar diye.Ama bu son umut ışıklarımda sönerse birkaç aya işte o zaman karanlığımla nasıl başa çıkarım ki ??? 

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..