Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Yolcusuz Yolların Seyir Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/kaptanyc

19 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Ben yine sensiz uyuyamam

Saçlarının her teline gece dokunmuş
Rüyamı bu anlamadım
Senmiydin yıldızları ayı getiren
Gece örtmüş üstümü uyanmadım

Uzak kalmış her anım kendime
Tam dokunacağım kaçıyorum
Yüreğim senin hayalinle
Yaşıyorum ama hala gülüyorum

Sana ulaşmak dokunmak gülüşüne
Bir Gözlerinde rastladım senin eşine
Sabahı sen getirdin güneşime
Bu yanmak sanki senin ateşinle

Mevsimleri değiştiren gibi
Yağmurları yağdıran gibi
Kaderimi yazan gibi
Gözlerindeki her bir nemi
Ağlama Kıyamam
Ben yine sensiz uyuyamam...

Haberin olmasın
Baktıklarımı görme sen
Bütün bakışlarım sana
Yandığımı bilme sen

Yağmurda yağıyor güneşde açıyor
Volkanlar bir bir patlıyor
Ellerim uzanmasada uzanmış gibi yapıyor
Bu sabah bütün gülenler günaydın diyor

Ansızın kalbine su gibi aktım
Ben bütün bayrakları seninle yaktım
Adımı adının yanına yazdım
Bu gece senin rüyana daldım

Mevsimleri değiştirn gibi
Yağmurları yağdıran gibi
Kaderimi yazan gibi
Gözlerindeki herbir nemi
Ağlama kıyamam
Ben yine sensiz uyuyamam...

 
Toplam blog
: 18
: 487
Kayıt tarihi
: 08.02.08
 
 

Merhaba Arkadaşlar İstanbul'da yaşamaktayım. Mütavazi ve kendi halinde insanların olduğu bir mahall..