Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Ben yolumu bulurum yine...

Ben yolumu bulurum yine...
 

Günden güne siliniyorsun hafızamdan aslında
Sana dair tek bir şeyde kalmayacak aklımda
Sırtıma yüklediğim bunca birikmiş hayallerle
Merak etme sen, ben yolumu bulurum sevgili

Varlığın ne kattıki yokluğuna üzüleyim şimdi
Dersem yalan olur bak; bu en büyük sitemimdir
Ben senin görünmeyen varlığına aşıktım oysaki
Endişen olmasın ama,ben yolumu bulurum sevgili

Geceler efkarı getirir bana gündüzler ise hayalini
Gelecek korkuyu düşürür önüme yokluğun ise ölümleri
Ben payımı çoktan aldım,hatalarım diz çökmüş karşında şimdi
Merak etme sevgili,kaybetmişte olsam ben yolumu bulurum yine
Merak etme sevgili kaybolmuşta olsam ben yolumu bulurum yine!

Şiir-Edibe Toğaç

Blog'ta   http://sayfamdakalancumleler.blogspot.com.tr/

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..