Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '18

 
Kategori
Güncel
 

Ben Yoruldum Hayat

Ben Yoruldum Hayat
 

.


Mümin Sarıkaya’nın şarkısını çok beğenirim. Aşağıda onun şarkısından dörtlükler var:

Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Diz çöktüm dünyanın namert yüzüne
Gözümden, gönlümden düşen düşene
Bu öksüz başıma gözdağı verme.
Ben yanıldım hayat vurma yüzüme
Yol verdim sevdanın en delisine
O yüzden ömrümden giden gidene
Şu yalnız başımı eğdirme benim.
Ben pişmanım hayat, sorguya çekme
Dilersen infaz et, kar etmez dilime
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe
Şu suskun ağzımı açtırma benim.

Evet, hayat bizi yordu üzdü yanılttı.  Üstelik son günlerde Ülkemizin içine düştüğü sıkıntılar dayanılır gibi değil. Bir yandan etrafımızı saran hainlerle, terörle mücadele ediyoruz, bir yandan bu vatan için savaşan vatansever evlatlarımız şehit oluyor. Gözümüzden akan kanlı yaşlar, gönülleri dağlıyor. Hele hele ikili oynayan dansöz ülkeleri anlamak mümkün değil. Yine de yılmadık hiçbir kuvvet bizi yolumuzdan caydıramaz. Şehitlerimize Allah’tan rahmet, ailelerine ve Milletimize başsağlığı dilerim.

NAHİDE ÇELEBİ



 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..