Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Ben

Ben!

Gözünün öteleyemediği görüntülerle,

Esrarlı münakaşa karnavalında.

Ben!

Çaresizliği yufka ekmek arasına aldı,

Kırılganlığı yumurta kabuğu kıvamında.

Ben!

Çat kapıda, çat satır arasında,

Avuçlarıyla içiyor "özsuyunu" doya doya.

Ben!

Bilemezdi tellere takılan düşlerinin,

Mayınlarla döşenmiş bir "zincirli kuyu" olduğunu.

Ben!

İstemezdi belki sabıka sancağı dünyada,

Bir huylusunu, bin huysuzunu.

Ben!

Göster bakalım son kozunu!

"Hileci zar tuttu"

"Hileci bilgeyi zor tuttu"

Bilir kişi ya kendisi!

Maden bastıran sevicisi!

Karınca yuvasında, kırıntı avcısı.

Ben!

Dar ağacının yosun kokusu,

Zannedilenin aynısı belki...

Ben!

Tenler kılıfı, ayak takımı...

Hayata bir numara büyük gelen,

"Terlikler sınıfı"

Ben!

Bilir kişi.

Ben!

Şeytanın bel kemiği.

Ben!

Ben!

Ben!

Rastgele söylenmemiş işte,

İnsan- hayvan benzerliği!

 
Toplam blog
: 13
: 285
Kayıt tarihi
: 22.09.10
 
 

Hiç bir şeyin önemi yok şu an varolmak dışında... Geçmiş zaman(dan) yoksunum. Her şey kendimi bir..