Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Ben

                                                                                        Ben
Kendimi tanıdım tanıyalı zihnim bilgilerle, düşüncelerle, fikirlerle dolu doludur. Ruhumda hep canlı, sınırsız, bitmeyen enerjiyle. Kalbim, yaşam sevincim ve insan sevgisi ile atar. Yorgun vücudum, yeni doğan bebekler gibi her daim diridir. Kahverengi gözlerim sağlıklı ve parlaktır, baktığı gördüğü her yerde beyaz ışığı arar, karanlığı kovar. Aşk ve heyecan benim hayatımdır. Kısacası ben, bana verilen özel yeteneklerimi insanlar için harekete geçirmek ve kullanmak ile insanlık için çok çalışmak ve çok hizmet etmek için yaratılmışım.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..