Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '13

 
Kategori
Müzik
 

Bence bir insanlık suçu ve kütüklük bir klip: ‘Wanna See U Dance‘ …

Bence bir insanlık suçu ve kütüklük bir klip: ‘Wanna See U Dance‘ …
 

Bizim K – Ü – T – Ü – K  e kesinlikle katılıyorum… Kesinlikle kütüklük bir klipmiş bu körolmayasıca… Kat Deluna ‘ nın ‘ Wanna See U Dance ‘ ilk seyrettiğimde beni derinden sarstı… Ne olduğumu anlayamadım… Birden tüm ahlaki değerlerimi yitirmeye başladığımı ve cehennemin yolunu tutmakta olduğumu fark ettim…

Acilen klibi sansürlemek dışında başka çıkar bir yol gözükmüyordu… Sonra tüm video kanallarına kilit vurmaya çalıştım… İnterneti kestirmeye karar verdim… Onlarca yabancı müzik ve klip kanalında göstermemeleri için onları email ve masaj yağmuruna tutmaya yemin ettim…

Ama hangi birini engelleyebilirdim ki… Youtube söz dinlemiyordu, izlenme sayısı yüzbinleri bulmuştu… Dailymotion ise nato kafa nato mermerdi sanki, seyredilme sayısı hızla artıyordu… İzlesene.com da da binlerce kişi bu klipten zehirlenmişti…

Zapkolik.com da da izlenme rakamı 2000 lere ulaşmıştı… Demek ki artık halkta ahlak namına bir şey kalmamıştı… Korktum, irkildim… Sokaklara çıkmaya çekindim… Şimdi evde ne yapacağıma karar vermeye çalışıyorum…

Acaba bizim K – T – Ü – K bunun hakkına da bir ferman buyurur mu, bizleri aydınlığa çıkarak bir tavsiyesi olabilir mi acaba?.. Vallahi hiç bir yasal sorun yaşamamak için, klibi kendi serverımda bulundurmamaya da çalışıyorum…

Alimallah beni ve pc imi de zehirler, kim bilebilir… Ama size çok çok teşekkür ediyorum yüreğimin yarısı ve insanlığımın yegane kurtarıcısı K – T – Ü – K … Sen olmasan ben nasıl tüm dünyaya aç ve şehvetli gözlerle bakmaktan kendimi alıkoyabilecektim…

Kat_DeLuna___Wanna_See_U_DanceÇünkü bizler hep evlerde tv karşısında oturup, karanlık ve ormanı andıran bir mekânda başlayan klipleri arıyoruz… Kadınların dans ederken erkek dansçılar da yavaş yavaş dansa ortak olmaya başlamalarını farklı anlamlara bürüyoruz ve bu – olur olmaz ve nasıl bir hayal gücüdür bir türlü analayamadığım – düşünceler bizi heyecanlandırıyor…

Klibin sonlarına doğru şarkıcı ve erkek dansçılardan biri yağmur altında erotik bir dans sergilemeye başladı mı işte orada ip kopuyor ve insanlık kalan son ahlak kırıntılarını da kaybediveriyor…  Çünkü dansın bazı bölümlerinde cinsel ilişkiyi çağrıştıran figürler sergiliyorlar ve bu insanları zıvanadan çıkarıyor…

Ama sen imdadımıza yetiştin ve olağanüstü bir kontrol, sansür ve yasaklama etkinliğine imza atarak, halkımızın edebini sağ sağlim ayakta tutmayı başarabildin… Sana ne kadar teşekkür etsem az K – T – Ü – K ve seni sonsuza kadar destekliyorum, iyi ki varsın…

Malum Kişi…

http://www.hayatveinsan.com/bence-bir-insanlik-sucu-ve-k-u-t-u-k-luk-bir-klip-wanna-see-u-dance/

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..