Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '12

 
Kategori
Blog
 

Bence de!

Bence de!
 

  • “Deşarj” kelimesine kafam takıldı dostlar… Harbiden biz deşarj olmak için mi yazıyoruz.
  • Kendimi tarttım, düşündüm ve en nihayetinde altı yıllık blog serüvenimde bu yaklaşımın doğru olduğuna karar verdim.
  • Evet evet…  Biz deşarj olmak için yazıyoruz.
  • Sağda solda, ulu orta haykıramadıklarımızı yazı yoluyla cümle aleme anlatmaya çabalayıp, rahatlıyoruz...
  • Kendi payıma, şahsım hususunda bu tespit doğrudur, başkalarını bilmem…
  •  
  • Devam ediyorum efendim…
  • “Karmaşık psikolojilerini tatmin için başkalarını taciz etmek”
  • Tuhaf bir cümle olmuş…
  • “Nasıl yani” diyesim geldi!
  • Biraz açmak gerekiyor tabi burasını…
  • “Karmaşık psikoloji” derken ne kastediliyor?
  • Örneğin; Farklı farklı isimlerle bloğa üye olup, kendi yazdığı bir yazıya, yine kendisine ait olan bir başka isim altında yorum yazmak gibi bir şey midir, bu karmaşık psikoloji?
  • Sanırım böyle bir şey olsa gerek…
  • Yada ne bileyim bu “Karmaşık psikoloji” birilerine aba altında sopa gösterip, tehditler savurmak mıdır? Hani yani, “Daha yazayım mı?”  diyerek birisi, birisini sindirmişti ya…
  • Veya ne bileyim işte bir takım jestler mestler söz konusuydu bir ara A kişisi ve B kişisi arasında. Tabi detaylarını çok fazla bilmiyor olsam da, bildiğim odur ki, birileri buralarda karmaşık psikolojilerini tatmine fazlasıyla kendisini kaptırmıştı.
  • Yanlış anlamayın, derdim polemik molemik yaratmak ve kendi karmaşık psikolojimi tatmin etmek falan değil. Sadece deşarj oluyoruz, o bakımdan…
  •  
  • “Bu türden zihniyetlere fırsat vermemek lazım” demiş kendileri…
  • Ne yalan söyleyeyim, bence de fırsat vermemek lazım.
  • Hele hele bil cümle müstear isimlerle üye olup, yine kendi yazdığı yazıların altına başka müstear isimleriyle yorum döşeme işine girişmiş karmaşık psikolojilerini tatmin eden kimselere fırsat vermemek gerektiği hususunda, bende aynen kendileri gibi düşünmekteyim.
  • Hele ki, namı indralara, mindralara çıkmışlara hiç fırsat vermemek lazım…
  • Hemen bir not…
  • Bu yazdıklarımı düzeyli tüm bloggerlerin bilgisine sunuyorum.
  • Bir not daha; Okunması önemle arzolunur
  • http://blog.milliyet.com.tr/indrakadri-/Blog/?BlogNo=312407
  •  
  •  
 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..