Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Bence her şey böyle daha güzel

Bence her şey böyle daha güzel!
En yaşanmamış
En hissedilmemiş
En kirletilmemiş duygular beslemek sana
Bence herşeyden güzel
Seni ben hep uzaktan seveceğim..
Öyle ellerini tutmadan
Gözlerini gözlerime mühürlemeden
Dudaklarımı dudaklarının alevine bırakmadan
Ben seni hep çocukca seveceğim
İçimde
Kimseler bilmeyecek senden başka
Kimseler görmeyecek
Duymayacak
Ben seni hep yağmurlarda seveceğim
Özlediğimde akıttığım gözyaşlarımı görmeyecek kimse
Yağmurlara karışacak
Şimsekler de hıçkırıklarımı gizleyecek!
Ben seni Sonbaharda seveceğim
Benim yerime ağaçlar dökecek yapraklarını,
Hasretle gözlerimi uzaklara bıraktığımda
Ben seni
Senin anlayacağın dilden
"Seni Seviyorum" diyerek seveceğim
Ama bunu senden başka kimse bilmeyecek
Ta ki bir gün sende bana
"Seni Seviyorum" diyeceğin güne kadar..

Yusuf Sezgin AYBEY

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..