Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '10

 
Kategori
Güncel
 

Bence Ömer Hayyam olmalı…

Bence Ömer Hayyam olmalı…
 

Resim;dusuncekahvesi


Bazı blog yazarı arkadaşlarımız bir markanın yazarı olmaya ne kadar hevesliymiş. Hayret ve şaşkınlık içinde gözlemliyorsunuzdur. Aidiyet her ne kadar insani bir yaklaşım olsa da ben bunun altında başka nedenler olduğunu düşünenlerdenim.

Başka bir hayret ettiğim nokta da çoğu blog yazarı arkadaşımızın o marka ile yaşadığı bir anı ve izleniminin olması. Boşuna değil yıllar boyu sırtımızın eğik, ayaklarımız dolaşık, gözümüzün yarı açık, dilimizin peltek oluşu, boşuna değil.

Bir sonraki aşamada başka bir marka çıkıp sizden başka bir ürünün yazarı olmanızı istediği zaman ne yapacaksınız. Önce ayılmayı kendinize gelmeyi bekleyip sonra o markanın yazarı olmak için bahaneler üretmeye mi başlayacaksınız. Sahi ne yapacaksınız?

—Bu markanın yazarı ben olmalıyım, çünkü:

—Bu partinin adamı ben olmalıyım çünkü:

—Bu makamın sahibi ben olmalıyım çünkü:

—Her zamanın adamı ben olmalıyım çünkü:

Liste uzar gider ama hepsi boş bence. Sizden önce birilerinin çünküleri öne çıkmıştır çünkü.

Son yıllarda bira firmalarının imaj ve sponsorluk yolu ile satışlarını artırma uğraşı içinde olduklarını biliyoruz.

Şimdi size bazı rakamlar vermek istiyorum,

Pazar payı:

<ı>Marka %

<ı>Efes 76

<ı>Tuborg&Carlsberg 23

<ı>Diğer 1

Tüketim:

<ı>Yıl Litre

<ı>Marmara bölgesi 21

<ı>Ege Bölgesi 16

<ı>Akdeniz Bölgesi 15

<ı>G.Doğu Anadolu 6

<ı>Doğu Anadolu 4, 5

Rakamlar 2004 yılına ait.

Yorumu size kalmış.

Ömer Hayyam’ ın sevdiğim bir şiiri vardır, belki bilirsiniz,

“Cennette huriler varmış, kara gözlü

İçkinin de ordaymış en güzeli

Desene biz çoktan cennetlik olmuşuz

Bak bir yanda şarap, bir yanda sevgili”

Bence Ömer Hayyam o markanın blog yazarı olmalı. Onun dizelerinin ve yazdıklarının üstüne yazı ve dize tanımam haberiniz olsun.

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..